Feedback
I.D.: 34662364

Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie a aparatelor de filtrare a apei, aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediile DRT.

Data publicarii
19.03.19 Exista 257.557 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50532000-3
Termenul limita pentru depunere:
25.03.19
Pretul estimativ:
13.244,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1067609.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
I. Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de reparaţie şi revizie a aparatelor de filtrare a apei după cum urmează: Nr. crt. Locaţia Nr. aparate Adresa 1 DR Timiş - Horia 24 4 buc Timişoara, str. Horia, nr. 24, jud. Timiş 2 DR Timiş - Horia 32 1 buc Timişoara, str. Horia, nr. 32, jud. Timiş 3 OJ Arad 1 buc Arad, B-dul Revoluţiei nr.1, bl.H, sc.A, ap.7, jud. Arad 4 OJ Hunedoara 1 buc Deva, str. Brânduşei...
I. Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de reparaţie şi revizie a aparatelor de filtrare a apei după cum urmează: Nr. crt. Locaţia Nr. aparate Adresa 1 DR Timiş - Horia 24 4 buc Timişoara, str. Horia, nr. 24, jud. Timiş 2 DR Timiş - Horia 32 1 buc Timişoara, str. Horia, nr. 32, jud. Timiş 3 OJ Arad 1 buc Arad, B-dul Revoluţiei nr.1, bl.H, sc.A, ap.7, jud. Arad 4 OJ Hunedoara 1 buc Deva, str. Brânduşei, nr.1C, jud. Hunedoara 5 OJ Caraş Severin 1 buc Reşiţa, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caraş Severin 6 OJ Mehedinţi 1 buc Drobeta Turnu Severin, str. Soveja, nr.59A 7 OJ Gorj 1 buc Tg Jiu, str. Motrului, nr. 3A, jud. Gorj 8 OJ Dolj 1 buc Craiova, str. Buziaş, nr. 53, jud Dolj A. Caracteristici aparate: AQUARIUS Hot&Cold Water Dispenser POUQ1RRHSY) - alimentarea cu apă, se face direct de la reţeaua de alimentare publică; - dimensiuni: 32x32x98; - putere consumată: 600W la încălzire; - răcirea se face prin intermediul unui termostat de răcire; - dotat cu filtru pentru substanţe chimice nocive: insecticide, clor, substanţe cancerigene; - dotat cu filtru pentru reţinerea impurităţilor; - dotat cu filtru pentru eliminarea gusturilor sau mirosurilor neplăcute; - temperatura de încălzire a apei calde:? 92°C; - temperatura de răcire a apei: ?10°C; - termostat de reglare a temperaturii. Detalierea metodologiei de lucru (produse şi servicii solicitate): 1. Revizia aparatelor de filtrare a apei se va efectua de două ori în cursul anului curent, în luna mai 2019 şi respectiv în luna octombrie 2019 şi va cuprinde următoarele operaţiuni: 1. curăţăre rezervor apă; 2. curăţare rezistenţă încălzire şi sistem de răcire; 3. înlocuirea filtrelor; 4. decalcarare şi ozonificare aparate; Pentru fiecare locaţie în care sunt amplasate aparatele de filtrare a apei, la finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi. 2. REPARAŢII ACCIDENTALE Se vor efectua la solicitarea beneficiarului. Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a sistemului în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente). Termenul de intervenţie de la sesizarea defecţiunii va fi de maxim 72 de ore. După efectuarea constatării defecţiunilor se va transmite către autoritatea contractantă un deviz estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera. Devizul va fi transmis spre aprobare autorităţii contractante în maxim 24 ore de la constatarea defecţiunii. După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea serviciilor în termen de 10 zile lucrătoare. Prestatorul va asigura piesele de schimb necesare reparaţiilor accidentale şi eventualelor defecţiuni constatate la sistemele menţionate. Acestea vor fi noi, de origine sau compatibile cu tipul de sistem, certificate/omologate şi vor fi me
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie a aparatelor de filtrare a apei, aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediile DRT 29.03.22
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie a aparatelor de filtrare a apei, aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediile DRT 05.06.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie a aparatelor de filtrare a apei, aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediile DRT. 16.06.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie a aparatelor de filtrare a apei, aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediile DRT. 06.04.23
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparare a aparatelor de filtrare apa, aflate la sediile Oficiilor Jude?ene ?i la sediul DRT. 06.10.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparare a aparatelor de filtrare apa, aflate la sediile Oficiilor Jude?ene ?i la sediul DRT. 03.12.14
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere (revizii tehnice), reparare (cod CPV 50532300-6) şi punere în funcţiune (cod CPV 51111200-5) generator de curent, aflat în dotarea ANCOM la sediul OJ Hunedoara. 02.07.18
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de reparare a aparatelor de filtrare apa 11.10.16
Contract având ca obiect servicii de prestare de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru 7 bucăţi grupuri electrogene. 10.04.19
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile ANCOM-Direcţia Regională Timiş şi sediile Oficiilor Judeţene Hunedoara, Caraş Severin, Mehedinţi, Gorj, Dolj. 17.05.19