I. Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de curăţare a jgheaburilor (100 ml) cu firmă specializată de alpinism utilitar, la sediul ANCOM DR Timiş, din Timişoara, strada Horia, nr. 24, judeţul Timiş
Caracteristicile acoperişului:
- acoperiş tip şarpantă
- învelitoare din tablă Lindab
- accesul se poate face de pe terasa imobilului, aflată la mansardă
- înălţime clădire: aproximativ 11 m
Detalier...
I. Obiectul contractului de servicii: prestarea serviciilor de curăţare a jgheaburilor (100 ml) cu firmă specializată de alpinism utilitar, la sediul ANCOM DR Timiş, din Timişoara, strada Horia, nr. 24, judeţul Timiş
Caracteristicile acoperişului:
- acoperiş tip şarpantă
- învelitoare din tablă Lindab
- accesul se poate face de pe terasa imobilului, aflată la mansardă
- înălţime clădire: aproximativ 11 m
Detalierea metodologiei de lucru ( servicii solicitate):
Serviciile de curăţare a 100 ml de jgheaburi vor cuprinde:
- delimitarea perimetrului de lucru;
- efectuarea asigurărilor necesare efectuării lucrărilor;
- executarea lucrărilor de curăţare a jgheaburilor;
- îndepărtarea asigurărilor;
- strângerea deşeurilor în recipiente şi evacuarea acestora;
- îndepărtarea elementelor ce delimitează perimetrul de lucru.
Pe parcursul derulării comenzii prestatorul se obligă să asigure şi să respecte toate obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi de protecţia muncii astfel cum sunt acestea prevăzute în Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi în celelate acte normative în vigoare în acest domeniu. Prestatorul este unicul răspunzător pentru orice accident, daună şi/sau avarie ocazionate de îndeplinirea obiectului comenzii.
La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi.
Termenul de prestare al serviciilor: 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.
Factura pentru contravaloarea serviciilor prestate, va fi transmisă la sediul beneficiarului (ANCOM - DRT, Timişoara, strada Horia, numărul 24, judeţul Timiş) urmând ca plata să se efectueze în termen de 30 de zile de la îndeplinirea obligaţiei şi încheierea procesului verbal de recepţie.
În situaţia în care dispoziţiile legale incidente obligă prestatorul la transmiterea facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura, acesta va asigura respectarea condiţiilor şi prevederilor reglementate prin O.U.G. nr. 120/2021, precum şi celelalte acte normative emise în aplicarea acesteia.
În situaţia în care factura este primită anterior sau la data recepţiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la data întocmirii procesului-verbal de recepţie;
În situaţia în care factura este primită după întocmirea procesului-verbal de recepţie, beneficiarul are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii.