Curtea sediului Oficiului Judeţean Gorj este acoperită în principal cu pământ puţin fertil din săpături, există diferenţe semnificative de nivel şi este invadată de buruieni perene, fiind necesară defrişarea, erbicidarea totală, corecţia denivelarilor şi completarea cu sol fertil. De asemenea, este necesară instalarea unei suprafeţe de gazon şi întreţinerea optimă cu o instalaţie de irigare.
Cantităţile de p...
Curtea sediului Oficiului Judeţean Gorj este acoperită în principal cu pământ puţin fertil din săpături, există diferenţe semnificative de nivel şi este invadată de buruieni perene, fiind necesară defrişarea, erbicidarea totală, corecţia denivelarilor şi completarea cu sol fertil. De asemenea, este necesară instalarea unei suprafeţe de gazon şi întreţinerea optimă cu o instalaţie de irigare.
Cantităţile de produse şi operaţiile de amenajare a spaţiului verde, sunt detaliate în tabelul de mai jos:
Nr. crt. Denumire articol UM Cantitate Observaţii
1 Defrişat vegetaţie existentă mp 110
2 Erbicidare totală mp 110
3 Manipulare pământ mc 20
4 Executat manual şanţuri pentru ţeava de apă ml 40
5 Montare sistem automat de irigaţie prin aspersiune - Sistem automat dotat cu senzor de ploaie care permite oprirea udărilor pe timpul precipitaţiilor.
Aspersoarele se vor monta în aşa fel încât razele de udare să se unească, ocupând toată suprafaţa gazonată ce trebuie udată
Termen de garanţie pentru sistemul de irigaţie : minim 2 ani
6 Gazonare prin însămânţare (cuprinde şi materialele necesare) mp 110
7 Conectare sistem irigare la reţeaua de apă existentă
Toate materialele si utilajele necesare pentru prestarea serviciilor vor fi asigurate de către prestator.
Pe parcursul derulării contractului prestatorul se obligă să asigure şi să respecte toate obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi de protecţia muncii astfel cum sunt acestea prevăzute în Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi în celelate acte normative în vigoare în acest domeniu. Prestatorul este unicul răspunzător pentru orice accident, daună şi/sau avarie ocazionate de îndeplinirea obiectului contractului.Se va respecta legislaţia în vigoare privind protecţia mediului.
La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi.
Termenul de prestare al serviciilor: 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.
Factura pentru contravaloarea serviciilor prestate, va fi transmisă la sediul beneficiarului (ANCOM - DRT, Timişoara, strada Horia, numărul 24, judeţul Timiş) urmând ca plata să se efectueze în termen de 30 de zile de la îndeplinirea obligaţiei şi încheierea procesului verbal de recepţie.
În situaţia în care dispoziţiile legale incidente obligă prestatorul la transmiterea facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura, acesta va asigura respectarea condiţiilor şi prevederilor reglementate prin O.U.G. nr. 120/2021, precum şi celelalte acte normative emise în aplicarea acesteia.
În situaţia în care factura este primită anterior sau la data recepţiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la data întocmirii procesului-verbal de recepţie;