Feedback
I.D.: 56831080

Contract asistenta tehnica dirigentie de santier pt lucrari aferente obiectivului de inveatitii Lucrari de reabilitare termica si modernizare spatii de lucru la ipj Arad si UM 0556 Arad, cod Smis 117765

Data publicarii
12.05.21 Exista 127.017 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
27.05.21
Pretul estimativ:
318.960,00 RON - 318.960,00 RON
Documente participare:
  1. 2.Formulare DIRIGENTIE aprilie 2021 ok-semnat.docx
  2. 5. Model Contract dirigentie santier aprilie 2021 ok-semnat.doc
  3. caiet de sarcini dirigentie partea 2-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă este Ministerul Afacerilor Interne - Inspectoratul de Poliţie Judeţean Arad şi Serviciul Român de informaţii - Unitatea Militară 0667 Timişoara, instituţii ce face parte din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională iar pentru prezentarea ofertei participanţii la această procedură vor realiza o informare clară, detaliată şi corectă a tuturor documentelor, amplasamentului, aspectelor...
Autoritatea contractantă este Ministerul Afacerilor Interne - Inspectoratul de Poliţie Judeţean Arad şi Serviciul Român de informaţii - Unitatea Militară 0667 Timişoara, instituţii ce face parte din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională iar pentru prezentarea ofertei participanţii la această procedură vor realiza o informare clară, detaliată şi corectă a tuturor documentelor, amplasamentului, aspectelor specifice obiectivului de investiţii, legislaţiei naţionale şi europene aferentă, tuturor reglementărilor şi prescripţiilor tehnice aplicabile, astfel încât să se înţeleagă încă de la primul pas, specificul şi particularităţile realizării şi finalizării în termenul contractat a obiectivului de investiţii "Lucrări de reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Arad şi U.M. 0556 Arad". Sursa de finanţare: fonduri europene dar şi fonduri de la bugetul de stat, Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 - Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1 - Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B - Clădiri publice. Procedura de atribuire: procedura simplificată; Locul de desfăşurare: Sediul I.P.J. Arad; Ministerul Afacerilor Interne prin Inspectoratul de Poliţie Judeţean Arad şi Serviciul Român de informaţii prin Unitatea Militară 0667 Timişoara în calitate de Autoritate contractantă, sunt beneficiarii unui contract de finanţare pentru obiectivul de investiţii denumit "Lucrări de reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Arad şi U.M. 0556 Arad", cod MySMIS 117765 finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 - Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1 - Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B - Clădiri publice. În conformitate cu prevederile Capitolului III, Secţiunea 1 - Obligaţii şi răspunderi ale investitorilor, art.22, lit. d) din Legea nr.10/1995 , investitorii au obligaţia de a "asigura verificarea execuţiei corecte a lucrărilor de construcţii prin diriginţi de specialitate sau operatori economici de consultanţă specializaţi, pe tot parcursul lucrărilor". Astfel, pentru implementarea cu succes a obiectivului de investiţii sus menţionat, în termenul contractat, coroborat cu necesitatea asigurării verificării corecte a tuturor lucrărilor aferente acestuia, Autoritatea contractantă achiziţionează serviciul de asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier asigurată de personal tehnic specializat, autorizat conform prevederilor Ordinului ministrului dezvoltării regionale şi turismului nr.1496/2011 . Dirigenţia de şantier poate fi asigurată fie de persoană fizică autorizată fie de societate comercială care să aibă ca activitate serviciile de consultanţă în construcţii - dirigenţie de şantier, denumiţi în continuare Prestator. În cadrul acestui document, pentru uşurinţa exprimării vor fi folosiţi şi termenii de Ofertant şi Prestator, care vor avea acelaşi înţeles. Activităţile solicitate în prezentul caiet de sarcini vor fi contractate de un singur operator economic. Având în vedere importanţa deosebită a obiectivului de investiţii menţionat, pentru realizarea tuturor activităţilor şi implementarea cu succes a acestuia, este foarte important ca încă de la început, Ofertantul să înţeleagă în detaliu toate particularităţile obiectivului de investiţii, în contextul descris în prezentul caiet de sarcini, documentaţiile anexate acestuia şi propriilor concluzii. Un aspect deosebit de important ce trebuie ştiut încă de la început de către Ofertanţi, este acela că anumite tipuri de lucrări pot intra sub incidenţa informaţiilor clasificate, sens în care sunt necesare respectarea de către Ofertanţi a prevederilor Ordinului M.A.I. 74/2010 , publicat în Monitorul Oficial nr.193/26.03.2010, pentru obţinerea avizului de securitate industrială şi totodată de a lua toate măsurile necesare pentru protejarea informaţiilor clasificate, potrivit prevederilor legale în domeniu.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE CONSULTANŢĂ PRIVIND MONITORIZAREA ŞI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI "Lucrări de reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Arad şi U.M. 0667 Timisoara", COD SMIS: 117765 05.07.21
CONTRACTULUI DE SERVICII DE CONSULTANTA PRIVIND MONITORIZAREA ŞI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI "Lucrări de reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Arad şi U.M. 0667 Timisoara" 05.08.21
SERVICII DE CONSULTANŢĂ PRIVIND MONITORIZAREA ŞI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI "Lucrări de reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Arad şi U.M. 0667 Timisoara", COD SMIS: 117765 05.07.21
CONTRACT SERVICII DE CONSULTANTA PRIVIND MONITORIZAREA SI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI '' LUCRARI DE REABILITARE TERMICA SI MODERNIZARE SPATII DE LUCRU LA IPJ ARAD SI UM 0667 TIMISOARA'' 01.07.21
Contract servicii de consultanta privind monitarizarea si implementarea proiectului "Lucrari de reabilitare termica si modernizare spatii de lucru la IPJ Arad si Um 0667 Timisoara" 10.05.21
Contract servicii de consultanta privind monitarizarea si implementarea proiectului "Lucrari de reabilitare termica si modernizare spatii de lucru la IPJ Arad si Um 0667 Timisoara" 10.05.21
Contract asistenta tehnica dirigentie de santier pt lucrari aferente obiectivului de inveatitii Lucrari de reabilitare termica si modernizare spatii de lucru la ipj Arad si UM 0556 Arad, cod Smis 117765  
Servicii de consultanta privind monitorizarea si implementarea proiectului Lucrari de reabiliatre termica si modernizare spatii de lucru la IPJ Arad si UM 0556 Arad in cadrul POR 2014-2020, cod SMIS 117765 23.10.19
SERVICII DE CONSULTANTA PRIVIND MONITORIZAREA SI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI "Lucrari de reabilitare termica si modernizare spatii de lucru la I.P.J. Arad si U.M. 0556 Arad" in cadril Programului Operational Regional 2014-2020, COD SMIS 117765 20.12.19
SERVICII DE CONSULTANTA PRIVIND MONITORIZAREA ŞI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI „Lucrări de reabilitare termică şi modernizare spaţii de lucru la I.P.J. Arad şi U.M. 0556 Arad” în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Cod SMIS 117765 25.11.19