Feedback
I.D.: 95358590

Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2024 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2025, cu păstrarea aceloraşi condiţii comerciale.

Data publicarii
03.04.24 Exista 158.114 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
75111200-9
Termenul limita pentru depunere:
08.04.24 23:59
Pretul estimativ:
1,00 RON - 1.512,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2024 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2025, cu păstrarea aceloraşi condiţii comerciale. Obiectul prezentului contract îl constituie furnizarea, instalarea, mentenanţa şi actualizarea zilnica a produsului informatic (Actualizarea se referă la modulele: a) Legislaţia României (inclusiv form...
Achiziţie Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2024 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2025, cu păstrarea aceloraşi condiţii comerciale. Obiectul prezentului contract îl constituie furnizarea, instalarea, mentenanţa şi actualizarea zilnica a produsului informatic (Actualizarea se referă la modulele: a) Legislaţia României (inclusiv forma actualizată la zi a actelor modificate – Monitorul Oficial); b) Legislaţia Uniunii Europene (inclusiv forma actualizată la zi a actelor modificate); c) Jurisprudenţa.) în vederea utilizării pe 5 reţele locale cu număr nelimitat de utilizatori (fiecare reţea având toate calculatoarele situate în acelaşi sediu) şi pe un calculator independent situat la sediul Unităţii Militare 02592 Bucureşti. Atentie! Plata se va face in cont de Trezorerie cu OP la 30 de zile de la furnizarea produselor/prestarea serviciului si primirea facturii. Prestarea serviciului se va face, GRATUIT (fără costuri suplimentare), la urmatoarele adrese: Pe bază de comandă, în 5 locaţii (adrese) din 4 oraşe (Bucureşti, Timişoara, Iaşi şi Cluj). Ofertele se vor trimite EXCLUSIV la urmatoarea adresa de email: dinstmil@mapn.ro Ofertele se vor trimite EXCLUSIV conform cerintelor! Ofertele primite dar care NU respecta EXACT cerintele anuntului NU se vor lua in considerare (Exemplu: nerespectarea pretului maxim specificat sau nerespectarea specificatiilor tehnice)! Ofertele primite dupa data limita a anuntului NU se vor lua in considerare! Criteriu de departajare cu respectarea cerinţelor: PRETUL CEL MAI SCAZUT! Cod CPV: 75111200-9; Pret TOTAL MAXIM (per contract), fara TVA: 1512,80 Lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2022 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2023, cu pastrarea acelorasi conditii contractual. 27.04.22
Contract achizitie program informatic legislativ, pentru perioada 01.05-31.12.2023 cu posibilitatea de prelungire cu act aditional, pentru perioada 01.01-30.04.2024, cu pastrarea acelorasi conditii contractual. 11.04.23
Contract achizitie program informatic legislativ 16.04.21
Contract servicii de traduceri autorizate pentru perioada 01.05-31.12.2024 09.04.24
Contract de prestări servicii postale constand in trimiteri de corespondenţă internă, trimiteri de corespondenţă internaţionale, acte de procedură şi a recomandatelor cu valoare declarată pentru perioada 01.05-31.12.2024 09.04.24
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025 08.12.23
Contract de furnizare servicii de colectare selectivă (deşeu menajer, sticlă, material plastic şi hârtie), pentru perioada 01.01.-31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, pe perioada 01.01.-30.04.2025, pentru Tribunalul Militar Bucureşti 14.12.23
Contract achiziţie şi furnizare lapte UHT 3,5%, ambalat la 1 litru, pentru perioada 12.02-31.12.2024 pe bază de contract, cu livrare GRATUITĂ, pe bază de comandă, în 4 locaţii (adrese) din 3 oraşe (Bucureşti, Timişoara, Iaşi), cu posibilitatea prelungirii cu act adiţional, pentru perioada 01.01-30.0 13.02.24
Achizitie produs “lapte UHT 1,5%", ambalat la 1L, pentru perioada 01.03-31.12.2022 (cantitatea lunara estimata 242 litri/luna – total 3388 litri din care: 2420 litri/10 luni din 2022, respective 968/4 luni din 2023). 28.02.22
Contract achizitie si furnizare lapte UHT 1,5%, ambalat la 1 litru, pentru perioada 01.04-31.12.2022 (cantitate lunara estimate de 242 litri/luna – aproximativ 2420 litri /10 luni), cu livrare lunara, GRATUITA, pe baza de coamnda, in 4 locatii (adrese/locatii) din 3 orase (bucuresti, Timisoara si Ia 28.03.22