Autoritatea contractanta doreşte încheierea unui contract de lucrări în vederea achiziţionarii Lucrări suplimentare de reparaţii curente ale pardoselii cabinetelor medicale situate la parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi" , conform Caietului de sarcini anexat.
Înlocuirea pardoselii:
- Demontarea placajelor din gresie ceramică;
- Turnarea unei şape aut...
Autoritatea contractanta doreşte încheierea unui contract de lucrări în vederea achiziţionarii Lucrări suplimentare de reparaţii curente ale pardoselii cabinetelor medicale situate la parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi" , conform Caietului de sarcini anexat.
Înlocuirea pardoselii:
- Demontarea placajelor din gresie ceramică;
- Turnarea unei şape autonivelante de 4mm grosime;
- Montarea unui covor PVC eterogen, antistatic, antibacterian, ignifug, pentru trafic intens. Covorul se va urca 10cm pe pereţii perimetrali. Tronsonele de covor PVC se vor lipi între ele prin intermediul unui cordon de sudură (PVC).
-Montarea unei uşi interioare, din tâmplărie de aluminiu (1,10x2,10m), în peretele despărţitor dintre cabinetul de chirurgie toracică şi consultaţii pneumologie.
Lucrarile ce urmeaza a fi efectuate reprezinta lucrari suplimentare aparute ca urmare a executiei contractului nr. 668 din 08.07.2021.
Odată cu demararea lucrărilor de reparaţii aferente contractului de achizitie publica nr. 668/08.07.2021 (ordin de începere a lucrărilor nr. 17424/05.08.2021) în cabinetele medicale situate la parterul clădirii, prin desfacerea pereţilor interiori din gips carton şi îndepărtarea mobilierului s-a constatat că pardoseala existentă, realizată din gresie, este degradată prezentând fisuri, crăpături, spărturi şi găuri de la diverse prinderi realizate dea lungul timpului. Având în vedere această stare de degradare a suprafeţei gresiei, făcând-o improprie utilizării în continuare ca pardoseală pentru cabinetele medicale, este necesar şi oportun să se înlocuiască cu un sistem de pardoseală de tip covor PVC (eterogen, antistatic, antibacterian, ignifug, pentru trafic intens) aplicat pe o şapă autonivelantă în grosime de 4 mm).
Având în vedere necesitatea accesului direct al pacienţilor, din cabinetul de consultaţii pneumologie I în cel de consultaţii chirurgie toracică pentru diverse investigaţii şi proceduri ce necesită oxigen medical, trebuie introdusă o uşă de acces din tâmplărie de aluminiu (1,10x2,10m), în peretele despărţitor dintre cele 2 încăperi.
Descrierea lucrărilor suplimentare pentru înlocuirea pardoselii:
- Demontarea placajelor din gresie ceramică;
- Turnarea unei şape autonivelante de 4mm grosime;
- Montarea unui covor PVC eterogen, antistatic, antibacterian, ignifug, pentru trafic intens. Covorul se va urca 10cm pe pereţii perimetrali. Tronsonele de covor PVC se vor lipi între ele prin intermediul unui cordon de sudură (PVC).
Pentru a avea perfect funcţionale cabinetele medicale de la parterul clădirii spitalului şi a continua lucrările de reparaţii curente aferente contractului nr. 668 din 08.07.2021, vor trebui achiziţionate în regim de urgenţă lucrările de reparaţii curente ale pardoselii cabinetelor. Întârzierea lucrărilor de reparaţii din contractul existent (nr. 668 din 08.07.2021), conduce la întreruperi în activitatea medicală a spitalului.
Se recomanda operatorilor economici vizitarea amplasamentului pentru a evalua pe proprie raspundere, cheltuială şi risc, datele necesare pentru elaborarea ofertei. Termenul limita de vizualizare a amplasamentelor va expira cu 3 zile calendaristice înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractantă precizează că orice obiecţiune cu privire la conţinutul documentaţiei de atribuire, precum şi orice solicitare de extensie de durată de execuţie şi suplimentare de valori după semnarea contractului de lucrări, ca urmare a necunoaşterii amplasamentului, nu va fi luată în considerare.
Durata de execuţie a lucrărilor de reparaţii curente este de maxim 30 zile din momentul emiterii ordinului de începere a lucrărilor de către achizitor şi după predarea amplasamentului către prestator.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in a 3-a zi lucratoare inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Numar de zile până la care se pot solicita clarificări este de: 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.