Feedback
I.D.: 61569713

Contract achiziţie publică - Lucrări suplimentare de reparaţii curente ale pardoselii cabinetelor medicale situate la parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi"

Data publicarii
04.10.21 Exista 270.524 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
26.666,77 RON - 26.666,77 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Perioada de garanţie a lucrărilor executate, conform Art.7, alin (3) din Legea nr. 10/1995, este de: - 5 ani pentru construcţiile încadrate în categoriile de importanţă A, din momentul încheierii procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor; Conform Expertizei Tehnice nr. 346/2017 şi a HG nr. 766/1997 clădirea C1 - sediul spitalului este încadrată în categoria de importanţă A - Construcţie de importanţă excepţiona...
Perioada de garanţie a lucrărilor executate, conform Art.7, alin (3) din Legea nr. 10/1995, este de: - 5 ani pentru construcţiile încadrate în categoriile de importanţă A, din momentul încheierii procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor; Conform Expertizei Tehnice nr. 346/2017 şi a HG nr. 766/1997 clădirea C1 - sediul spitalului este încadrată în categoria de importanţă A - Construcţie de importanţă excepţională. Descrierea lucrărilor şi materialelor: - Demontarea placajelor din gresie ceramică; - Turnarea unei şape autonivelante de 4mm grosime; - Montarea unui covor PVC eterogen, antistatic, antibacterian, ignifug, pentru trafic intens. Covorul se va urca 10cm pe pereţii perimetrali. Tronsonele de covor PVC se vor lipi între ele prin intermediul unui cordon de sudură (PVC). Culoarea covorului PVC se va alege pe baza mostrelor, a paletarului de culori şi a covorului deja existent în spital; - Montarea unei uşi interioare, din tâmplărie de aluminiu (1,10x2,10m), în peretele despărţitor dintre cabinetul de chirurgie toracică şi consultaţii pneumologie. Având în vedere lucrările de reparaţii deja începute (contract nr. 668 din 08.07.2021), din punct de vedere tehnologic, etapele de execuţie vor trebui să respecte următoarea ordine: - Demontarea placajelor din gresie ceramică (lucrări suplimentare); - Demontarea instalaţiei sanitare, termice şi electrice (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Desfacerea tavanului fals existent (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Demolarea gheurilor din zidarie de căramida sau b.c.a. de 6-8cm grosime (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Execuţia pereţilor din gipscarton (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Demontarea tâmplariei din lemn (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Montarea ferestrelor din tâmplărie din aluminiu (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Reparaţiile tencuielilor la pereţi şi tavane (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Montarea instalaţiei sanitare, termice şi electrice (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Execuţia gheurilor de protecţie a instalaţiilor -pereţi gipscarton (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Realizarea tavanelor suspendate din gipscarton (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Gletuirea şi finisarea pereţilor şi tavanelor (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Turnarea şapei autonivelante de 4mm grosime (lucrări suplimentare); - Montarea uşilor interioare din tâmplărie din aluminiu (contract nr. 668 din 08.07.2021 şi 1 buc. uşă - lucrări suplimentare); - Execuţia zugrăvelilor la pereţi şi tavane; (contract nr. 668 din 08.07.2021); - Montarea covorului PVC (lucrări suplimentare); - Montarea obiectelor sanitare şi a corpurilor de iluminat (contract nr. 668 din 08.07.2021); Modalităţi de plată: Prestatorul va întocmi şi înainta spre verificare şi aprobare situaţii de lucrări / plată către beneficiar la intervale de maxim 30 de zile, care ulterior, vor fi verificate de achizitor la intervale de minim 15 de zile de la primirea / înregistrarea acestora. Plata lucrărilor executate se va face în maxim 60 de zile de la emiterea facturii de către executant şi admiterea situaţiei de lucrări. Listele de cantităţi sunt folosite pentru a calcula Pretul Contractului. Contractantul este platit pentru cantitatea de lucrări real executate, la tariful din Lista de Cantitati pentru fiecare articol. Nu se acorda avans. Durata de execuţie a lucrărilor de reparaţii curente este de 30 zile calendaristice din momentul emiterii ordinului de începere a lucrărilor de către achizitor şi după predarea amplasamentului către prestator.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract achiziţie publică - Lucrări de inlocuire a tamplariei la demisolul si parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi  
Contract achiziţie publică - Lucrări de inlocuire a tamplariei la demisolul si parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi 19.10.21
Contract achiziţie publică - Lucrări suplimentare de reparaţii curente ale pardoselii cabinetelor medicale situate la parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi" 07.09.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de reparaţii curente ale grupurilor sanitare din clădirea C1 - sediul Spitalulului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi  
Contract achiziţie publică - Lucrări de reparaţii curente ale cabinetelor medicale situate la parterul cladirii C1 - sediul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi"  
Lucrare de reparatie acoperis 09.07.21
Contract de execuţie lucrări - Lucrări rest de executat pentru obiectivul de investiţie imobiliară “LUCRĂRI DE REABILITARE STRUCTURALĂ ŞI FUNCŢIONALĂ LA PAVILIONUL B DIN CAZARMA 756 IAŞI" Codul proiectului: 2010-C-756 Iaşi pav.B.  
Contract achiziţie publică - Lucrări de reparaţii curente ale camerei de radiologie privind radioprotecţia elementelor de tâmplărie prin înlocuirea uşilor şi obloanelor cu unele noi, conforme necesarului de ecranare, din cadrul Secţiei a II-a din strada Spital Paşcanu nr. 11, Iaşi, a Spitalulului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi  
Lucrări de reparaţii curente (finisaje interioare, tâmplărie, instalaţie sanitară, termică şi electrică) pentru: Secţia a III-a, Aleea Prof. Vasile Petrescu, din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi  
Contract de achiziţie publică de lucrări de reparaţii curente ale grupurilor sanitare din clădirea C1 - sediul Spitalulului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. Iosif Cihac nr. 30, Iaşi 20.05.21