Perioada de garanţie a lucrărilor executate, conform Art.7, alin (3) din Legea nr. 10/1995, este de:
- 5 ani pentru construcţiile încadrate în categoriile de importanţă A, din momentul încheierii procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;
Conform Expertizei Tehnice nr. 346/2017 şi a HG nr. 766/1997 clădirea C1 - sediul spitalului este încadrată în categoria de importanţă A - Construcţie de importanţă excepţiona...
Perioada de garanţie a lucrărilor executate, conform Art.7, alin (3) din Legea nr. 10/1995, este de:
- 5 ani pentru construcţiile încadrate în categoriile de importanţă A, din momentul încheierii procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;
Conform Expertizei Tehnice nr. 346/2017 şi a HG nr. 766/1997 clădirea C1 - sediul spitalului este încadrată în categoria de importanţă A - Construcţie de importanţă excepţională.
Descrierea lucrărilor şi materialelor:
- Demontarea placajelor din gresie ceramică;
- Turnarea unei şape autonivelante de 4mm grosime;
- Montarea unui covor PVC eterogen, antistatic, antibacterian, ignifug, pentru trafic intens. Covorul se va urca 10cm pe pereţii perimetrali. Tronsonele de covor PVC se vor lipi între ele prin intermediul unui cordon de sudură (PVC). Culoarea covorului PVC se va alege pe baza mostrelor, a paletarului de culori şi a covorului deja existent în spital;
- Montarea unei uşi interioare, din tâmplărie de aluminiu (1,10x2,10m), în peretele despărţitor dintre cabinetul de chirurgie toracică şi consultaţii pneumologie.
Având în vedere lucrările de reparaţii deja începute (contract nr. 668 din 08.07.2021), din punct de vedere tehnologic, etapele de execuţie vor trebui să respecte următoarea ordine:
- Demontarea placajelor din gresie ceramică (lucrări suplimentare);
- Demontarea instalaţiei sanitare, termice şi electrice (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Desfacerea tavanului fals existent (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Demolarea gheurilor din zidarie de căramida sau b.c.a. de 6-8cm grosime (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Execuţia pereţilor din gipscarton (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Demontarea tâmplariei din lemn (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Montarea ferestrelor din tâmplărie din aluminiu (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Reparaţiile tencuielilor la pereţi şi tavane (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Montarea instalaţiei sanitare, termice şi electrice (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Execuţia gheurilor de protecţie a instalaţiilor -pereţi gipscarton (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Realizarea tavanelor suspendate din gipscarton (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Gletuirea şi finisarea pereţilor şi tavanelor (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Turnarea şapei autonivelante de 4mm grosime (lucrări suplimentare);
- Montarea uşilor interioare din tâmplărie din aluminiu (contract nr. 668 din 08.07.2021 şi 1 buc. uşă - lucrări suplimentare);
- Execuţia zugrăvelilor la pereţi şi tavane; (contract nr. 668 din 08.07.2021);
- Montarea covorului PVC (lucrări suplimentare);
- Montarea obiectelor sanitare şi a corpurilor de iluminat (contract nr. 668 din 08.07.2021);
Modalităţi de plată:
Prestatorul va întocmi şi înainta spre verificare şi aprobare situaţii de lucrări / plată către beneficiar la intervale de maxim 30 de zile, care ulterior, vor fi verificate de achizitor la intervale de minim 15 de zile de la primirea / înregistrarea acestora. Plata lucrărilor executate se va face în maxim 60 de zile de la emiterea facturii de către executant şi admiterea situaţiei de lucrări.
Listele de cantităţi sunt folosite pentru a calcula Pretul Contractului. Contractantul este platit pentru cantitatea de lucrări real executate, la tariful din Lista de Cantitati pentru fiecare articol.
Nu se acorda avans.
Durata de execuţie a lucrărilor de reparaţii curente este de 30 zile calendaristice din momentul emiterii ordinului de începere a lucrărilor de către achizitor şi după predarea amplasamentului către prestator.