Feedback
I.D.: 61823005

Contract achiziţie publică -Furnizare CONTAINER METALIC TERMOIZOLAT

Data publicarii
11.10.21 Exista 262.002 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44613400-4
Termenul limita pentru depunere:
19.10.21
Pretul estimativ:
89.915,00 RON - 89.915,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1127137.pdf
  2. instructiuni ofertanti.pdf
  3. caiet sarcini container.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract achiziţie publică -Furnizare CONTAINER METALIC TERMOIZOLAT, conform cerintelor Caietului de sarcini anexat. Autoritatea contractantă a optat pentru aplicarea procedurii de Procedura simplificata cu respectarea prevederilor art. 113, 1131 coroborate cu prevederile art.7 alin.(1) lit. c), alin.(2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare. Valoarea estimata a co...
Contract achiziţie publică -Furnizare CONTAINER METALIC TERMOIZOLAT, conform cerintelor Caietului de sarcini anexat. Autoritatea contractantă a optat pentru aplicarea procedurii de Procedura simplificata cu respectarea prevederilor art. 113, 1131 coroborate cu prevederile art.7 alin.(1) lit. c), alin.(2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu completările şi modificările ulterioare. Valoarea estimata a contractului este de 89.915,00 lei valoare fără TVA fiind inferioara pragului prevăzut la articolul mai sus menţionat si anume 1.000.557 lei , prag pentru care autoritatea contractanta are obligatia de a organiza licitatie deschisă. Luând în considerare necesitatea şi urgenţa rezolvării problemelor mai sus semnalate, cu atat mai mult cu cat autoritatea contractanta a mai initiat o data o procedura de achizitie (anunt de participare simplificat nr. SCN1091499/19.08.2021), procedura ce a fost anulata automat deoarece la data limita de depunere a ofertelor nu au existat ofertanti care au depus oferta, si in conditiile in care materialele sanitare achizitionate prin PROIECTUL: "Combat Covid Iaşi – Consolidarea capacităţii unităţilor sanitare din judeţul Iaşi pentru prevenirea şi combaterea Covid-19" Cod SMIS 2014+ 138191 au fost livrate si sunt depozitate pe o perioada determinata la sediul ISU, se impune demararea unei proceduri in regim de urgenta conf. prevederilor art. 113 alin. 10 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica: a unui CONTAINER METALIC TERMOIZOLAT" conform Caietului de sarcini nr. 17801/27.09.2021. În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: in a 2-a zi lucratoare inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de produse pentru 3 luni-"Hrana pentru oameni “ 01.04.22
Contract de achiziţie publică de produse : MASINA DE GATIT PROFESIONALA, MASINA DE CURATAT CARTOFI , MASINA DE SPALAT RUFE CU USCATOR, DULAP DEPOZITARE INOX- transport, instalare, punere în functiune, instruire utilizare si service în garantie 25.05.22
Serviciide proiectare tehnică aferente realizării obiectivului de investiţii: "AMENAJARE ZONĂ DE AGREMENT – "LACUL PEŞTIŞORUL", MUNICIPIUL PAŞCANI, JUDEŢUL IAŞI" 01.11.22
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
Achiziţia de hardware TIC în cadrul proiectului “ECHIPAMENTE DIN DOMENIUL INFORMAŢIEI-IT MOBILE, RESPECTIV TABLETE PENTRU UZ ŞCOLAR CU ACCES LA INTERNET, PRECUM SI A ALTOR ECHIPAMENTE/DISPOZITIVE ELECTRONICE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE IN MEDIUL ON-LINE PENTRU ŞCOALA GIMNAZIALA COZMEŞTI " - Cod proiect 144528 31.08.21
Achiziţia de tablete de uz scolar cu trafic de internet inclus şi laptopuri în cadrul proiectului “ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE NECESARE DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE  ÎN COMUNA HĂRMĂNEŞTI, JUDEŢUL IAŞI" - Cod proiect 144706 01.09.21
Achiziţia de hardware TIC în cadrul proiectului “EDU TOM EDUCAŢIE DIGITALĂ ÎN COMUNA TOMEŞTI, JUDEŢUL IAŞI " - Cod proiect 144882 17.12.21