Contract achiziţie de Servicii de proiectare pentru depunerea spre finantare a proiectului “Închiderea Centrului Rezidenţial "Sf. Andrei Iaşi", din cadrul Centrului de Servicii Sociale "Sf. Andrei", Iaşi, judeţul Iasi pentru
LOT 1 - Reabilitare, dotare şi schimbare de destinaţie din Centrul de Servicii Sociale "Sf. Andrei", Iaşi, judeţul Iaşi în Centru de zi pentru recuperarea copilului cu dizabilitati şi tulburare de sp...
Contract achiziţie de Servicii de proiectare pentru depunerea spre finantare a proiectului “Închiderea Centrului Rezidenţial "Sf. Andrei Iaşi", din cadrul Centrului de Servicii Sociale "Sf. Andrei", Iaşi, judeţul Iasi pentru
LOT 1 - Reabilitare, dotare şi schimbare de destinaţie din Centrul de Servicii Sociale "Sf. Andrei", Iaşi, judeţul Iaşi în Centru de zi pentru recuperarea copilului cu dizabilitati şi tulburare de spectru autist"Sf. Andrei", Iaşi, judeţul Iaşi, situată în str. Sf. Andrei, nr. 25, Municipiul Iaşi, Jud. Iaşi" în cadrul proiectului “Închiderea Centrului Rezidenţial "Sf. Andrei" din cadrul Centrului de Servicii Sociale "Sf. Andrei", Iaşi", judeţul Iaşi"- întocmire documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii, alte studii, taxe şi avize
LOT 2 - Construire şi dotare casă de tip familial, împrejmuire şi racorduri utilităţi în str. Azilului nr.1 Municipiul Iasi, Jud. Iaşi" în cadrul proiectului “Închiderea Centrului Rezidenţial "Sf. Andrei" din cadrul Centrului de Servicii Sociale "Sf. Andrei", Iaşi", judeţul Iaşi"- studiu de fezabilitate, alte studii, taxe şi avize,conform cerinţelor caietului de sarcini anexat şi cerintelor din Ghidului POR 2018/8/8.1/8.3 Operaţiunea C "grup vulnerabil: copii"-2020-Apel 3
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista, clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Valoarea estimată a contractului de achizitie publică este de 137.563,02 lei fără TVA,astfel:lot 1- 120.756,30 lei fără TVA , lot 2 – 16.806,72 lei fără TVA.