Feedback
I.D.: 104069760

Contoare DN15 cu montaj prin sistem buy back

Data publicarii
15.10.24
Coduri CPV
38421100-3 45332200-5
Termenul limita pentru depunere:
28.10.24
Pretul estimativ:
840.000,00 RON - 840.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1228867.pdf
  2. CS Contoare prin buy back cu montaj.pdf
  3. Model contract furnizare Contoare buy back cu montaj.docx
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Entitatea contractantă îşi propune încheierea unui contract de furnizare având ca obiect 5.000 buc. contoare DN 15 cu montaj prin sistem buy back, conform referatului de necesitate nr. 18.885 din data de 02.10.2024 emis de Secţia Satu Mare Sector Apă. Achiziţia acestora a fost cuprinsă în Planul de lucrări de întreţinere, înlocuire şi dezvoltare din fondul IID pentru anul 2024, poziţia A3, punct 15, aprobat prin Hotărârea n...
Entitatea contractantă îşi propune încheierea unui contract de furnizare având ca obiect 5.000 buc. contoare DN 15 cu montaj prin sistem buy back, conform referatului de necesitate nr. 18.885 din data de 02.10.2024 emis de Secţia Satu Mare Sector Apă. Achiziţia acestora a fost cuprinsă în Planul de lucrări de întreţinere, înlocuire şi dezvoltare din fondul IID pentru anul 2024, poziţia A3, punct 15, aprobat prin Hotărârea nr.10/23.09.2024 a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Servicii în Sectorul de Apă şi Apă Uzată din Judeţul Satu Mare. În Caietul de sarcini sunt prezentate caracteristicile tehnice şi cerinţele minime obligatorii necesare realizării contractului. În conformitate cu prevederile art. 172, alin.(1) din Legea nr.99/2016, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului-limită stabilit de entitatea contractantă. Numărul de zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări privind documentaţia de atribuire înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. În conformitate cu prevederile art. 29, alin.(3) din HG nr. 394/2016, entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit. Entitatea contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare. Termenul limită este cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu