Feedback
I.D.: 39523698

Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită

Data publicarii
04.11.19 Exista 123.922 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44613400-4
Termenul limita pentru depunere:
26.11.19
Pretul estimativ:
71.428,57 RON - 71.428,57 RON
Documente participare:
  1. MODEL CONTRACT.pdf
  2. CAIET DE SARCINI.pdf
  3. MODEL FORMULARE.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de achiziţionarea de produse, respectiv 5 buc. containere pentru depozitare pentru necesităţile centrelor din cadrul DGASPC Constanţa, astfel: 1. Sediu 2 D.G.A.S.P.C., str. Ciprian Porumbescu, nr.2A, loc.Constanţa, jud.Constanta (1 bucată); 2. LP Cumpăna, str. Strajei, loc. Cumpana, jud.Constanta (1 bucată); 3.CRRN Artemia, str. Eroilor nr.28, loc. Techirghiol, jud.Constanţa ...
Obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de achiziţionarea de produse, respectiv 5 buc. containere pentru depozitare pentru necesităţile centrelor din cadrul DGASPC Constanţa, astfel: 1. Sediu 2 D.G.A.S.P.C., str. Ciprian Porumbescu, nr.2A, loc.Constanţa, jud.Constanta (1 bucată); 2. LP Cumpăna, str. Strajei, loc. Cumpana, jud.Constanta (1 bucată); 3.CRRN Artemia, str. Eroilor nr.28, loc. Techirghiol, jud.Constanţa (1 bucată); 4. CRRN Techirghiol, str.M. Sadoveanu nr.9, loc.Techirghiol, jud.Constanţa (1 bucată); 5. CRRN Sf. Luca, sos.Mangaliei nr.53, loc.Negru Vodă, jud.Constanţa (1 bucată); Ofertanţii vor respecta specificaţiile din fişa tehnică prevăzută în caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită  
Elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului TINERI ÎN COMUNITATE”. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de a 27.08.19
Elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului TINERI ÎN COMUNITATE". Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de a  
Contract de Achiziţie Publică de Servicii de Proiectare, respectiv elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului “SPRIJIN PENTRU O VIAŢĂ NORMALĂ” Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEA 23.08.19
Contract de Achiziţie Publică de Servicii de Proiectare, respectiv elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului "SPRIJIN PENTRU O VIAŢĂ NORMALĂ" Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEA  
Contract furnizarea produselor, respectiv containere si cabine paza, conform specificatiilor tehnice si cerintelor minime obligatorii prezentate in caietul de sarcini, anexa la contract.  
Contract furnizarea produselor, respectiv containere si cabine paza, conform specificatiilor tehnice si cerintelor minime obligatorii prezentate in caietul de sarcini, anexa la contract. 07.10.19
Servicii prestate de către entităţi juridice specializate în vederea achiziţionării de către Autoritatea Navală Română a biletelor de avion pentru zboruri interne şi/sau internaţionale, în funcţie de necesităţile concrete Operatorul economic va putea solicita clarificări în termen de 5 zile înainte de data de limită de depunere a ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare în a-4-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 22.04.19
Servicii prestate de către entităţi juridice specializate în vederea achiziţionării de către Autoritatea Navală Română a biletelor de avion pentru zboruri interne şi/sau internaţionale, în funcţie de necesităţile concrete Operatorul economic va putea solicita clarificări în termen de 5 zile înainte de data de limită de depunere a ofertelor, entitatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţiilor suplimentare în a-4-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.  
lucrari de reparatii generale si de renovare.