Feedback
I.D.: 74240219

Consultarea publica pentru caietului de sarcini privind implementarea sistemului informatic integrat pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru, privind Imbunantatirea activitatii tuturor institutiilor implicate (DGASPC), prin accesul rapid online la informatiile gestionate partajat.

Data publicarii
18.10.22 Exista 96.515 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 72000000-5
Termenul limita pentru depunere:
26.10.22
 
 
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consultarea publica asupra caietului de sarcini a sistemului informatic integrat pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru, privind Imbunantatirea activitatii tuturor institutiilor implicate (DGASPC), prin accesul rapid online la informatiile gestionate partajat. Aceasta este o etapa importanta in procesul de achizitie publica, prin care vor putea fi integrate in caietul de sarcini al sistemului integrat pentru...
Consultarea publica asupra caietului de sarcini a sistemului informatic integrat pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru, privind Imbunantatirea activitatii tuturor institutiilor implicate (DGASPC), prin accesul rapid online la informatiile gestionate partajat. Aceasta este o etapa importanta in procesul de achizitie publica, prin care vor putea fi integrate in caietul de sarcini al sistemului integrat pentru optimizarea procedurilor si fluxurilor de lucru, privind Imbunantatirea activitatii tuturor institutiilor implicate (DGASPC): - prin accesul rapid online la informatiile gestionate partajat; - decizii mal rapide bazate pe accesul in timp real la date (rapoarte, statistici); - proceduri simplificate pentru reducerea birocratiei pentru cetateni la nivel local. Bugetul total al proiectului este de 2.983.315,22 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Departamentul pentru Românii de pretutindeni desfăşoară un proces de consultare a operatorilor economici iniţiat cu scopul de a obţine informaţii referitoare la caracteristici tehnice şi estimarea costurilor serviciilor aferente dezvoltării de aplicaţii informatice pe platforma diaspora.gov.ro. 08.11.23
Achiziţie servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 5 prin proiectul "Administraţie inteligentă în contextul digitalizării"  
Sistemul Naţional Integrat de Introducere şi Actualizare a Informaţiilor legate de Evidenţa Persoanelor 08.05.19
Consultari privind valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de consultanţă de specialitate în vederea scrierii SF pentru dezvoltarea şi modernizarea facilităţilor operaţionale ale sist. inf. folosit în procesele electorale şi transformarea acestuia în Sistemul Informatic pentru Procese Electorale 02.06.21
Achiziţie servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 5 prin proiectul "Administraţie inteligentă în contextul digitalizării" 23.10.23
Achiziție servicii de implementare sistem informatic pentru optimizarea procedurilor și fluxurilor de lucru în cadrul Direcției Generale de Asistență Socială şi Protecția Copilului Sector 5 prin proiectul ”Administrație inteligentă în contextul digitalizării”  
Servicii de consultanta in vederea realzarii analizei fluxurilor de documente si realizare Caiet de sarcini in vederea achizitionarii unei solutii tip sistem de Management al Documentelor 25.11.21
"SERVICII DE CONSULTANŢĂ IT PENTRU PLATFORMĂ ONLINE DE SERVICII PUBLICE (consultanţă de specialitate pentru proiectarea sistemului informatic integrat soft&hard pentru furnizarea de servicii publice prin portal web dedicat),în vederea implementării proiectului "PLATFORMĂ ONLINE PENTRU EFICIENTIZARE 19.11.21
Contract de achiziţie publică de servicii pentru implementarea sistemului REGES-ONLINE în cadrul "REFORMEI EVIDENŢEI ŞI MONITORIZĂRII RELAŢIILOR DE MUNCĂ, finanţat prin Planul National De Redresare Si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiţia 6. Digitalizarea în domeniul muncii şi protecţiei sociale".  
Achiziţie servicii de acces la Ecosistem interinstituţional interconectat şi interoperabil, tip subscripţie, şi de retro digitalizare, inclusiv a echipamentelor de calcul şi a perifericelor de calcul în cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 2 prin proiectul "Proceduri simplificate în vederea reducerii birocraţiei pentru cetăţenii sectorului 2"- cod SIPOCA / SMIS 1259 /153912 11.04.23