Feedback
I.D.: 33596869

consultarea pietei privind achizitionarea a 2 bucati - PANOURI DE INFORMARE, conform modelului prevazut in Anexa A din Ordinul nr. 1851/09.05.2013 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru proiectul intitulat „Modernizare drum comunal Tecsesti – Iliesti L=8.2 km, comuna Intregalde

Data publicarii
04.02.19 Exista 48.319 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35261000-1
Termenul limita pentru depunere:
12.02.19
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Intregalde, cu sediul in loc. Intregalde, str. Principala, nr. 3, comuna Intregalde, jud. Alba, va invita sa participati cu oferta de pret pentru achizitionarea (inclusiv montarea acestora in locatia mentionata de catre Autoritatea contractanta), in cadrul proiectului intitulat: „Modernizare drum comunal Tecsesti – Iliesti L=8.2 km, comuna Intregalde, judetul Alba”. 1. Scop: consul...
Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Intregalde, cu sediul in loc. Intregalde, str. Principala, nr. 3, comuna Intregalde, jud. Alba, va invita sa participati cu oferta de pret pentru achizitionarea (inclusiv montarea acestora in locatia mentionata de catre Autoritatea contractanta), in cadrul proiectului intitulat: „Modernizare drum comunal Tecsesti – Iliesti L=8.2 km, comuna Intregalde, judetul Alba”. 1. Scop: consultarea pietei in vederea stabilirii sumelor in bugetul local al UAT Comuna Intregalde, jud. Alba, pentru achizitionarea a 2 panouri de informare, conform Anexei A la Ordinul nr. 1851/09.05.2013, cu modificarile si completarile ulterioare; 2. Sursa de finantare: Bugetul local al UAT Comuna Intregalde, jud. Alba. 3. Oferta de pret depusa trebuie sa respecte cerintele minimale din prezentul anunt de publicitate. 4. Valoarea estimata a contractului: se va stabili in urma analizarii ofertelor de pret primite in cadrul acestui anunt de consultare a pietei. 5. Elaborarea ofertei: ofertantul va atasa propunerea financiara, in care va specifica pretul in lei cu / fara TVA, pentru 2 panouri de informare, descrise conform anexei A. 6. Data limita pentru depunerea ofertei: 12.02.2019, ora 12. 7. Limba de redactare a ofertei: limba romana. 8. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 90 zile. 9. Adresa la care se depune oferta: la sediul autoritatii contractante: loc. Intregalde, str. Principala, nr. 3, comuna Intregalde, judetul Alba, sau la adresa de email: primariaintregalde@gmail.com, in termenul mentionat la pct. 6. 10. Oferta va fi semnata si stampilata de catre ofertant. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la sediul autoritatii contractante, la adresa de email: primariaintregalde@gmail.com, sau la numarul de telefon: 0258/85.50.28; 0744/85.72.14;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu