Obiectul prezentei consultari il constituie achizitia serviciilor de consultanţă de specialitate în domeniul imobiliar (si nu achizitia imobilului propriu-zis). Organizarea procedurii de achizitie si selectie a imobilului va fi organizata de catre Transelectrica SA, prin procedura concurentiala, iar firma de consultanta nu va fi implicata in ofertarea sau prezentarea unor cladiri/clienti Achizitorului (Transelectrica), ci s...
Obiectul prezentei consultari il constituie achizitia serviciilor de consultanţă de specialitate în domeniul imobiliar (si nu achizitia imobilului propriu-zis). Organizarea procedurii de achizitie si selectie a imobilului va fi organizata de catre Transelectrica SA, prin procedura concurentiala, iar firma de consultanta nu va fi implicata in ofertarea sau prezentarea unor cladiri/clienti Achizitorului (Transelectrica), ci se va limita la activitatile descrise in documentul anexat.
Responsabilitatea principală a Consultantului imobiliar va fi asistenţa acordată Transelectrica SA pe parcursul procesului de cumpărare, din momentul primirii ofertelor de clădiri. Această asistenţă poate include efectuarea de analize privind tendinţele actuale ale pieţei imobiliare, determinarea preţului just, de piaţă, al clădirilor pentru care se primesc oferte, expertizarea imobilelor pentru care se primesc oferte din punct de vedere tehnic etc.
Consultantul imobiliar va trebui:
1. Să realizeze o evaluare financiară de piaţă, întocmită de un evaluator ANEVAR, pentru clădirea de birouri indicata de Transelectrica SA;
2. Să stabilească criteriile de expertizare tehnică pentru clădirile de birouri prezentate de Transelectrica SA;
3. Să realizeze expertiza tehnică pentru clădirirea de birouri indicata de Transelectrica SA, cu identificarea expresă a elementelor funcţionale;
4. Să realizeze o analiză comparativă şi să prezinte concluzia sa asupra modului în care fiecare dintre clădirile de birouri pentru care s-au primit oferte, răspunde din punct de vedere funcţional cerinţelor Transelectrica SA pentru asigurarea condiţiilor moderne de desfăşurare a activităţii ca OTS naţional cu indicarea ofertei care, în opinia sa, răspunde cel mai bine cerinţelor Transelectrica SA, cu încadrarea în bugetul alocat achiziţiei imobiliare.
5. Să pună la dispoziţia Transelectrica un expert cooptat, specialist în domeniul imobiliar consacrat clădirilor de birouri, pentru comisia de evaluare înfiinţată pentru această achiziţie, care va fi desemnat de la începutul procesului de evaluare a ofertelor pe care le va primi Transelectrica SA. Expertul cooptat va întocmi un raport de specialitate destinat să faciliteze comisiei de evaluare adoptarea deciziilor în cadrul procesului de analiză a solicitărilor de participare/ofertelor şi de stabilire a ofertei/ofertelor câştigătoare şi îşi va exprima punctul de vedere, pe baza propriei expertize pe care o deţine. Expertul cooptat este responsabil din punct de vedere profesional pentru acurateţea şi realitatea informaţiilor consemnate în cadrul raportului de specialitate.