Achizitia servicilor de verificare financiară este necesara pentru că resursa umană de care dispune Centrul de Proiecte al Municipiului Timisoara este insuficientă pentru ducerea la îndeplinire a obligaţiilor care decurg din contractele de finanţare, respectiv verificarea acestora într-un termen foarte scurt, cat şi volumul de dosare foarte mare care trebuie verificate.
Descrierea
1.Verificarea constă în analizarea ...
Achizitia servicilor de verificare financiară este necesara pentru că resursa umană de care dispune Centrul de Proiecte al Municipiului Timisoara este insuficientă pentru ducerea la îndeplinire a obligaţiilor care decurg din contractele de finanţare, respectiv verificarea acestora într-un termen foarte scurt, cat şi volumul de dosare foarte mare care trebuie verificate.
Descrierea
1.Verificarea constă în analizarea documentelor justificative prezentate în dosarul de decont. Fiecare beneficiar de finanţare va prezenta spre decontare un dosar ( biblioraft ) care va cuprinde toate documentele justificative obţinute în urma desfăşurării activităţilor proiectului după un buget prestabilit la contractare. Activităţile proiectului sunt descrise şi fundamentate, atat în cererea de finanţare, cat şi în nota de fundamentare a beneficiarului şi sunt, deasemenea, anexe ale contractului de finanţare. Se va urmări ca acestea sa respecte, întocmai, atat legislaţia în vigoare, cat şi Ghidul de decont elaborat pentru fiecare apel de finanţare în parte. Documentaţia apelului se găseşte pe site-ul Centrului de Proiecte, la secţiunea documente utile a apelului de finanţare specific pentru care s-a obţinut finanţarea.
Pentru aceasta, Centrul de Proiecte al Municipiului Timişoara, ca autoritate contractantă, lansează prezenta consultare publică în vederea determinării valorii estimate a serviciilor pe care intenţionează să le contracteze.
Obiectul consultării este necesar pentru formularea cât mai precisă a valorii aferente serviciilor solicitate potenţialilor Prestatori, în pregătirea documentaţiei pentru demararea unei achiziţii publice ce are ca obiect "Servicii de verificare financiară a dosarelor de decont pentru Apelurile de finanţare ale anului 2023"..
Constrângeri de natură tehnică:
ONBOARD -un numar de aprox. 60 dosare (ghid anexat)
EUROPEAN ECHOES, INSIDE, GROW-un numar de aprox. 140 dosare (ghid anexat)
Orasul In miscare, Impuls in comunitate, Cultura in prezent, Repere in cultura-un numar de aprox. 130 dosare(ghid in curs de elaborare)
2. Serviciile de instruire şi îndrumare pentru fiecare beneficiar de finanţare nerambursabilă sunt necesara pentru:
– clarificarea aspectelor legate de întocmirea documentaţiei apelului de finanţare,
- documentele acceptate spre decontare
- modul corect de întocmire a acestora
Acestea se vor realiza prin sesiuni de instruire ale beneficiarilor la sediul Centrului De Proiecte şi se vor cuantifica pe ora de instruire.