Feedback
I.D.: 78079400

Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare

Data publicarii
02.02.23 Exista 711.520 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98300000-6 79990000-0 98110000-7
Termenul limita pentru depunere:
08.02.23
 
 
Documente participare:
  1. Caiet_Sarcini_LOA.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
U.M. 02499 Bucureşti este instituţie publică, în subordinea Ministerului Apărării Naţionale, finanţată din bugetul de stat. În calitate de beneficiar, autoritatea contractantă derulează acorduri LOA. Aceste acorduri necesita importul-exportul de produse militare şi produse cu dublă utilizare. Importul-exportul acestor produse necesită achiziţionarea unor servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de...
U.M. 02499 Bucureşti este instituţie publică, în subordinea Ministerului Apărării Naţionale, finanţată din bugetul de stat. În calitate de beneficiar, autoritatea contractantă derulează acorduri LOA. Aceste acorduri necesita importul-exportul de produse militare şi produse cu dublă utilizare. Importul-exportul acestor produse necesită achiziţionarea unor servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export. Valoarea minima a produselor ce urmează să fie importate-exportate este de 38.181.100,00 lei. (acorduri cadru aflate in derulare) Valoarea maximă a produselor ce urmează să fie importate-exportate este de 129.262.605,00 lei. (acorduri cadru aflate in derulare + acorduri cadru ce se intenţionează a fi încheiate) Aceste servicii vor fi facturate prin aplicarea unui comision aferent serviciilor prestate. Valoarea comisionului perceput trebuie să fie în funcţie de cerinţele caietului de sarcini, de totalitatea cheltuielilor suportate de către prestator, inclusiv totalitatea operaţiunilor efectuate de comisionarii vamali (cu excepţia T.V.A. şi a cheltuielilor de depozitare rezultate din vina exclusivă a autorităţii contractante). Valoarea comisionului se va calcula procent din valoarea în lei a produselor estimate a fi importate sau exportate. Specificul bunurilor importate/exportate: produse militare si produse cu dublă utilizare; Activităţi specifice serviciilor prestate de Prestator (obligaţiile prestatorului) sunt detaliate în Caietul de sarcini ataţat. Operatorii economici trebuie să deţină autorizare/licenţă/certificate de înregistrare emisa/e de MAE prin ANCEX care sa ateste capacitatea de a efectua operatiuni de comert exterior cu produse militare, in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 158/1999, republicata, privind regimul de control al exporturilor, importurilor si altor operatiuni cu produse militare, cu modificarile si completarile ulterioare. Recepţia serviciilor se va efectua pe bază de proces verbal semnat între prestator şi achizitor, condiţionat de livrarea produselor. Termenul de plată este de 30 de zile de la primirea, cumulativ, a următoarelor documente: a) Procesul verbal de recepţie a serviciilor, acceptat, după prestarea serviciilor contractate, semnat de ambele părţi contractante; b) Factura fiscală. Vor fi acceptate la plata inclusiv facturile electronice, conform normelor in vigoare . Numarul de operatiuni import/export nu poate fi estimat tinand cont de faptul că acordurile LOA implică livrări fragmentate, care depind intr-o foarte mare masura de statul partener si de alocarile bugetare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Consultarea pieţei privind Achiziţia de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, cu o durată de 36 de luni de la semnare 27.05.22
Achizitie de servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export prin atribuirea unui acord cadru, Specificul bunurilor importate/exportate : produse militare si produse cu dublă utilizare; Durata acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat: 48 de luni 04.10.21
Achizitie publică în vederea atribuirii unui acord cadru de prestari servicii aferente operaţiunilor de import/export 11.04.22
Derulare operatiuni de import/export si servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS în numele si pe seama UM 01575 Bucuresti 23.12.21
SERVICII AFERENTE SI CONEXE DERULARII PROGRAM FMS/SERVICII DE IMPORT/EXPORT 15.12.21
SERVICII AFERENTE SI CONEXE DERULARII PROGRAM FMS/SERVICII DE IMPORT/EXPORT 15.12.21
Acord-cadru de prestări servicii aferente şi conexe derulării Programului FMS şi servicii de import-export  
Estimarea valorii unui contract anual de prestare "SERVICII AFERENTE INTRODUCERII ÎN ŢARĂ/SCOATERII DIN ŢARĂ A PRODUSELOR MILITARE ACHIZIŢIONATE PRIN ACORDURI GUVERN LA GUVERN". Cod cpv 79223000-3. CANTITATEA ESTIMATĂ DE PACHETE DE SERVICII DE PRESTAT PE PARCURSUL ANULUI 2021 ESTE DE 250. 25.11.20
Proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă" 02.11.20
Servicii mentenanta echipamente peroferice ( imprimante, multifunctionale, scanere) aflatre in dotarea Directiei de Impozite si Taxe Locale Sector 5 Bucuresti 04.10.21