Feedback
I.D.: 53529921

Consultarea pieţei pentru achiziţia unui sistem integrat de management al documentelor (DMS) şi management al performanţei (BSC). Fişa tehnica privind aspectele detaliate este atasata prezentului anunt.

Data publicarii
21.01.21 Exista 1.003.826 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48781000-6 48311100-2
Termenul limita pentru depunere:
12.02.21
 
 
Documente participare:
  1. Fisa Tehnica DMSBSC-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Complexitatea sistemului integrat de management al documentelor (DMS) şi management al performanţei (BSC) ce urmează a se implementa de către autoritatea contractantă. Sistemul integrat de management al performanţei organizaţionale compus din sistemul de management Balanced Scorecard (BSC) implementat la nivelul DGRIP, DGCTI şi al celor 42 de Instituţii ale Prefectului şi din Document Management System (DMS) implementat la...
Complexitatea sistemului integrat de management al documentelor (DMS) şi management al performanţei (BSC) ce urmează a se implementa de către autoritatea contractantă. Sistemul integrat de management al performanţei organizaţionale compus din sistemul de management Balanced Scorecard (BSC) implementat la nivelul DGRIP, DGCTI şi al celor 42 de Instituţii ale Prefectului şi din Document Management System (DMS) implementat la nivel central (DGRIP, DGCTI, DACTI, DSG) şi al celor 42 de Instituţii ale Prefectului în vederea automatizării fluxurilor de colaborare pe orizontală între DGRIP, DSG şi DGCTI, între prefecturi, precum şi pe veriticală între DGRIP şi prefecturi. Pentru implementarea şi operaţionalizarea sistemului informatic integrat DMS+BSC se vor asigura servicii "on premises cloud" pentru infrastructura hardware a nucleului central. Sistemul va fi protejat antivirus-antimalware de catre un produs software destinat acestui scop. Acest produs va fi ales de furnizor in conformitate cu particularitatile tehnice ale sistemelor de operare si aplicatiilor ofertate si va fi instalat pe toate serverele ce necesita protectie antivirus-antimalware Sistemul trebuie sa asigure: 1. Controlul complet al accesului utilizatorilor la sistemele de aplicatii si fisierele de date; 4. Impiedicarea accesului utilizatorilor finali de a se conecta la sistem daca acesta este in stare de eroare (acolo unde este cazul); 5. Asigurarea securitatii tuturor interfetelor sistemului informatic, prevenind accesul utilizatorilor neautorizati la sistem; 11. Sistemul va trebui sa includa sisteme de protectie si recuperare a inregistrarilor in caz de caderi si va trebui sa existe puncte de verificare la repornire, iar odata repornit procesul de recuperare a datelor, acesta va fi complet automat; 12. In caz de avarii vor fi inregistrate informatii de diagnosticare pentru a ajuta la identificarea si solutionarea problemei; 13. Sistemul trebuie sa limiteze la maximum posibilitatea de a introduce date eronate sau neverosimile sau de a opera functii gresite; 14. Sistemul de validare a introducerii datelor, prin atentionarea utilizatorilor asupra incompatibilitatilor sau contradictiilor dintre inregistrari, sa nu permita progresul operatiunii daca nu s-au completat toate campurile obligatorii si sa nu permita dublarea datelor; 15. Sa permita numai stergerea autorizata a datelor, cu posibilitatea identificarii operatorului; 17. Asigurarea protectiei si securitatii datelor, constituirea unui sistem de realizare a copiilor de siguranta (back-up), precum si a procedurilor de "safe recovery" eficiente: - trebuie asigurat accesul concurential la baza de date, cu evitarea blocărilor reciproce; - se va defini si implementa o politica de back-up si se va testa functionarea acestora prin procedurile de recuperare corespunzatoare. Toate mediile de stocare din cadrul soluţiei "on premises cloud" se reţin de către MAI.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software de management de proiect 02.02.18
Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020  
Achizitia Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.  
Sistem Informatic pentru Gestiunea Inregistrarilor Documentelor Interne si Externe in cadrul Ministerului Energiei 22.08.17
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19
Achizitia Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. 07.03.22
Serviciilor de consultanţă în vederea implementării de sisteme CAF şi BSC şi servicii de instruire a personalului în domeniile CAF şi BSC pentru proiectul"Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG şi Instituţiile Prefectului" cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 28.06.21
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539