Sistemul SAP este integrat cu sistemul MIS al Companiei şi are implementate următoarele module:
- Gestiunea organizaţiei (OM – Organizational Management) serveşte la construirea companiei ca un model de business ierarhizat, prin relaţionarea angajaţilor la diverse unităţi organizaţionale şi de raportare.
- Administrare personal (PA-PA – Personnel Administration): gestionarea datelor de bază ale angajaţilor (Master Data), ...
Sistemul SAP este integrat cu sistemul MIS al Companiei şi are implementate următoarele module:
- Gestiunea organizaţiei (OM – Organizational Management) serveşte la construirea companiei ca un model de business ierarhizat, prin relaţionarea angajaţilor la diverse unităţi organizaţionale şi de raportare.
- Administrare personal (PA-PA – Personnel Administration): gestionarea datelor de bază ale angajaţilor (Master Data), inclusiv sistemul de raportare;
- Gestiunea timpului (PT – Personnel Time Management) utilizarea şi evaluarea datelor de timp (prezente/absente, fie introduse manual, fie prin preluarea printr-o interfaţă din programul extern de înregistrare), inclusiv sistemul de raportare;
- Salarizare (PY – Payroll) procesarea datelor din Gestiunea angajaţilor (PA - Personnel Administration), în baza unor algoritmi care conduc în final către calculul drepturilor salariale cuvenite angajaţilor, generarea diferitelor tipuri de fişiere necesare plăţii
- salariilor şi virării contribuţiilor sociale şi impozite către stat, inclusiv sistemul de raportare. Rezultatele calculului salarial sunt, de asemenea, postate (“trimise") către conturile gestionate de Contabilitatea Generală/Carte Mare (General Ledger) pentru folosire în raportarea periodică a veniturilor şi cheltuielilor. Pentru gestiunea costurilor, informaţiile privind costurile angajaţilor pot fi transferate pe Centre de Cost în modulul CO;
- Sistem de informaţii (IS – Information System) permite vizualizarea/listarea rapoartelor predefinite şi dezvoltarea de noi rapoarte specifice client prin instrumentele oferite Ad-hoc query si SAP Query.
- Dezvoltare personal (PD - Personnel Development) este utilizat în maximizarea utilizării angajaţilor în Companie. Se pot planifica şi introduce măsuri specifice şi de instruire în scopul promovării dezvoltării profesionale a angajaţilor. De asemenea, în baza sistemului de comparare profile şi de raportare, se poate determina dacă necesarul de calificări şi cerinţe la nivel personalului este realizat şi corect planificat.
- Gestiunea cursurilor de Calificare/ Perfecţionare (PE-Training & Events Management) este format dintr-o serie de instrumente care permit planificarea şi gestiunea simplă şi eficientă a tuturor tipurilor de cursuri (denumite şi Evenimente profesionale). Sistemul de raportare, ca instrument extrem de flexibil, precum şi funcţionalităţile de evaluare furnizează un suport decizional important prin care se asigură faptul ca respectivele cursuri au dat randamentul cerut, prin creşterea şi/sau actualizarea expertizei angajaţilor Companiei.
La nivelul celor opt sucursale localizate în Bucureşti, Timişoara, Sibiu, Cluj, Bacău Constanţa, Piteşti şi Craiova,
acestea au acces la sistemul productiv SAP prin reţeaua interna sau prin internet.
Suportul pentru SAP Transelectrica (Netweaver 7.0.1 ABAP) se va încheia şa sfârşitul anului 2025. Având în vedere că şi baza de date folosită de sistemul SAP Transelectrica este ieşită din suport, sistemul de operare este ieşit din suport, durata de migrare este de aproximativ un an, recomandarea tehnică este de a începe procesul de migrare la o versiune de SAP mai nouă cu o bază de date ce este în suport.
Prin consultarea de piaţă se doreşte validarea specificaţiilor tehnice propuse de Transelectrica, a cerinţelor generale pentru platforma integrată pentru baze de date, dimensionării resurselor hardware pentru cele 3 medii. De asemenea, se urmăreşte determinarea licenţelor care trebuie achiziţionate suplimentar faţă de licenţele existente.