Feedback
I.D.: 59131050

Consultarea pieţei în vederea achiziţionării de echipamente pentru dotarea unităţilor administrativ teritoriale din cadrul proiectului Sistem Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă – SIIEASC, cod SMIS 2014+120025, finanţat prin Program Operaţional Competitivitate.

Data publicarii
23.07.21 Exista 988.578 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9 30200000-1 31682530-4 51610000-1
Termenul limita pentru depunere:
13.08.21
 
 
Documente participare:
  1. Fisa tehnica-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Importanţa dotării sediilor unităţilor administrativ-teritoriale (UAT-uri) şi a structurilor subordonate DEPABD cu echipamente optime, în vederea accesării serviciilor electronice ce au la bază informaţii primare de stare civilă şi eliberării efective a documentelor de stare civilă şi totodată, importanţa respectării obiectivelor referitoare la creşterea utilizării sistemelor e-guvernare, precum şi la consolidarea şi asigur...
Importanţa dotării sediilor unităţilor administrativ-teritoriale (UAT-uri) şi a structurilor subordonate DEPABD cu echipamente optime, în vederea accesării serviciilor electronice ce au la bază informaţii primare de stare civilă şi eliberării efective a documentelor de stare civilă şi totodată, importanţa respectării obiectivelor referitoare la creşterea utilizării sistemelor e-guvernare, precum şi la consolidarea şi asigurarea interoperabilităţii sistemelor informatice dedicate serviciilor e-guvernare. Având în vedere faptul că sistemul integrat pentru emiterea actelor de stare civilă reprezintă o soluţie complexă care trebuie configurată/dezvoltată pentru a corespunde fluxurilor specifice şi că activitatea de Livrare, instalare şi punere în funcţiune echipamente hardware şi infrastructura software pentru UAT-uri este indispensabilă procesului, estimarea corectă a costurilor pentru implementare şi dotarea optimă nu poate fi realizată prin resurse proprii. Pentru a putea fundamenta corect documentaţia de atribuire a echipamentelor, precum şi pentru a obţine avantajul determinării corecte a preţurilor curente de pe piaţa IT&C pentru produsele ce vor fi integrate, disponibilitatea cantităţilor necesare de echipamente şi a configuraţiilor acestora, inclusiv serviciile ce urmează a fi prestate. Structurile MAI implicate în proiect realizează consultarea pieţei de specialitate în vederea stabilirii unor estimări valorice cât mai apropiate de disponibilitatea producătorilor şi/sau a distribuitorilor din domeniu, corelate cu soluţiile de arhitectură propuse. MODALITATE DESFASURARE Autoritatea contractantă va realiza întâlniri individuale sau comune ori evenimente deschise pentru persoanele/organizaţiile interesate, în cadrul cărora să se poarte discuţii cu privire la opiniile, sugestiile sau recomandările pe care acestea le-au transmis sau la subiecte de interes general, cum ar fi, dar fără a se limita la acestea, structura pieţei, tendinţele preţurilor şi alte elemente comerciale specifice în sectorul de interes, aspecte tehnice, inovative etc. Fisa tehnica privind aspectele detaliate ale acestei consultari de piata este atasata prezentului anunt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Consultarea pietei pentru achiziţia echipamentelor şi serviciilor necesare pentru Sistemul Integrat de Acces Mobil 14.04.24
Consultarea pietei pentru achiziţia echipamentelor şi serviciilor necesare pentru Sistemul Integrat de Acces Mobil 09.04.24
Stabilirea valorii estimate cu privire la inchirierea, pentru o perioada de minim 24 de luni a unui spatiu cu destinatia birouri, in vederea relocarii Administratiei Judetene a Finantelor Publice Ilfov 07.05.21
Achizitia Componentelor pentru produsul SIB in vederea operationalizarii solutiei tehnice de recuperare in caz de dezastru a N.SIS II 30.09.22
Este supus consultării conţinutul Caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţie contract de servicii de supervizare lucrări - dirigenţie aferente obiectivului “Modernizare magistrale de termoficare aparţinând S.A.C.E.T. Bucureşti, Obiectiv 1 – Obiectiv 5 – 9,17 km". 20.06.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţii capacităţi modulare de producere energie termică aferente obiectivului "Modernizarea a 20 de puncte termice folosind capacităţi modulare de producere de energie termică pentru reţeaua de termoficare" 21.05.23
Servicii si lucrări privind revizuirea, actualizarea şi completarea documentaţiei, servicii de asistenţă tehnică si execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Restaurare şi punere în valoare a Palatului Voievodal – Curtea Veche" 11.02.24
Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract având ca obiect achiziţia de servicii de efectuare a determinărilor parametrilor ambientali la locul de muncă, pentru punctele de lucru ale PMB. 17.08.23
Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract de “Furnizare, montare şi punere în functiune ecrane led (tabelă electronică) pentru obiectivul Arena Naţională" 25.06.23
În vederea desfăşurării activităţiilor în condiţii optime la Arena Naţională, este necesar încheierea unui contract de prestări Servicii de reparaţii, mentenanţă şi întreţinere pentru ansamblul format din sistem informare (tabelă electronică) şi sistem electromecanic special acoperiş retractabil. 26.05.23