Feedback
I.D.: 39548784

Consultare piaţa privind modul de formare a preţului pentru servicii de elaborare a unei strategii privind promovarea si eficientizarea Stadionului Arena Naţionala, in vederea reducerii costurilor si a generării de venituri suplimentare

Data publicarii
05.11.19 Exista 971.393 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8
Termenul limita pentru depunere:
14.11.19
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicita oferte de pret( valoare in lei, fara TVA) pentru servicii de elaborare a unei strategii privind promovarea si eficientizarea Stadionului Arena Naţionala, in vederea reducerii costurilor si a generării de venituri suplimentare. -analiza situatiei actuale a Stadionului Arena Naţionala si prezentarea unor politici de promovare a acestuia in vederea generării de venituri suplimentare; -expunerea deficientelor si i...
Se solicita oferte de pret( valoare in lei, fara TVA) pentru servicii de elaborare a unei strategii privind promovarea si eficientizarea Stadionului Arena Naţionala, in vederea reducerii costurilor si a generării de venituri suplimentare. -analiza situatiei actuale a Stadionului Arena Naţionala si prezentarea unor politici de promovare a acestuia in vederea generării de venituri suplimentare; -expunerea deficientelor si identificarea oportunitatilor necesare promovării Stadionul Arena Naţionala (analiza SWOT); -furnizarea unui plan de afaceri, plan de management si un plan de marketing care va conţine activitati etapizate, prioritare si eficiente precum si definirea unui set complet de indicatori de performanta care sa răspundă necesitaţilor Stadionului Arena Naţionala, cu o previziune financiara pe o perioada cuprinsa intre 3-5 ani; Strategia privind promovarea stadionului va cuprinde, fara a se limita la acestea, urmatoarele: -o analiza detaliata a oportunitatilor comerciale si a fluxurilor de venituri alternative; -identificarea activitatilor complementare care pot genera venituri suplimentare (alte evenimente sportive, concerte, conferinţe, seminarii, prezentări ale companiilor, lansari de produse si servicii, spatii de intalnire intre jucători si suporteri, auditorium antifonat pentru proiectare de filme si documentare, muzeu pentru istoriile echipelor, sala a trofeelor in care sa fie prezentate cupele si premiile castigate, tururi ale stadionului, in culise si vestiare, magazin dedicat cluburilor sportive care vor oferi tricouri ale echipelor, pixuri, fotografii, cani inscripţionate, ceasuri de camera, ceasuri de mana, postere, jocuri si statuete ale jucătorilor, etc); -identificarea si asigurarea unor parteneriate comerciale rentabile respectiv propuneri privind crearea unor concepte de asociere a imaginilor brandurilor de notorietate cu imaginea Stadionului Arena Naţionala. -propuneri privind crearea unui concept pentru brandingul interior şi exterior al stadionului. -Identificarea activitatilor de promovare on-line (pagini pe platformele de socializare, site-ul web dedicat Arenei Naţionale, magazin online cu articole sportive şi produse tematice, sistem cu o alertă SMS pentru notificarea tuturor celor înscrişi în baza de date despre evenimentele şi activităţile care vor avea loc la Arena Naţională). -Marketingul altor produse sau servicii prin folosirea promovării sportului pentru atragerea de clienţi în vederea creşterii veniturilor (vânzare publicitate, promovare activităti merchandising, PR). -propuneri pentru alte tipuri de tarif (inclusiv fundamentarea acestora), in afara celor aprobate prin HCGMB NR.59/2017,in vederea creşterii posibilităţii de maximizare a veniturile la Stadionul Arena Naţionala. Obiectivele pe care trebuie să le atingă serviciile de elaborare a strategiei de promovare a Stadionului „Arena Naţională vor fi următoarele: -Creşterea numărului de evenimente organizate pe Stadionul „Arena Naţională", prin identificarea unor altor evenimente care pot fi găzduite in stadion precum concerte, festivaluri, întreceri sportive, etc.; -Creşterea gradului de mulţumire şi maximizarea experienţei participanţilor pe tot parcursul prezenţei lor în Stadionul „Arena Naţională"; -îmbunătăţirea calitativă şi cantitativă permanentă a potenţialului de exploatare; -îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor oferite pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung a Stadionului „Arena Naţională"; -Promovarea şi îmbunătăţirea continuă a imaginii Stadionului „Arena Naţională"; -Creşterea numărului de participanţi la evenimente şi gradului de atractivitate al Arenei Naţionale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu