Autoritatea contractantă doreşte să contracteze servicii de publicitate pentru un eveniment cultural complex, sub forma unei campanii de comunicare integrate, care sa cuprindă CEL PUŢIN următoarele componente:
- strategie de comunicare, marketing şi poziţionare incluzând acţiuni corelate;
- concept creativ mesaj eveniment (verbal, vizual, grafic);
- campanie creaţie şi promovare radio;
- campanie creaţie şi promovare T...
Autoritatea contractantă doreşte să contracteze servicii de publicitate pentru un eveniment cultural complex, sub forma unei campanii de comunicare integrate, care sa cuprindă CEL PUŢIN următoarele componente:
- strategie de comunicare, marketing şi poziţionare incluzând acţiuni corelate;
- concept creativ mesaj eveniment (verbal, vizual, grafic);
- campanie creaţie şi promovare radio;
- campanie creaţie şi promovare TV;
- design si producţie de materiale de promovare outdoor/indoor;
- design si producţie de elemente de semnalistică;
- campanie de comunicare si promovare pe platforme de social media;
- achiziţie de media (TV, radio, online, display etc.);
- orice alte activităţi consideraţi adecvate unui asemenea demers.
Calendarul orientativ şi cerinţele specifice de comunicare ale evenimentului pentru care se doreşte contractarea serviciilor de publicitate este Anexat prezentului Anunţ.
Autoritatea contractanta lansează prezenta consultare publică în vederea stabilirii cât mai exact a caracteristicilor serviciilor de publicitate ce urmează a fi achiziţionate, a determinării valorii estimate, precum şi obţinerea de informaţii / recomandări cât mai relevante cu privire la aspectele tehnice, pentru achiziţia publică ce are ca scop încheierea unui contract de achiziţie publică avand ca obiect Servicii de publicitate pentru un eveniment cultural complex, conform Caietului de sarcini preliminar ataşat.
În ceea ce priveşte constrângerile de natură financiară, la momentul iniţierii consultării pieţei nu se poate preciza o valoare estimată.
DESCRIERE SUMARĂ EVENIMENT CULTURAL COMPLEX
TM2023 Celebration
Evenimentul desfăşurat pe durata a 3 zile va sărbători într-un format inovator transformarea oraşului, atât în Timişoara, cât şi în întreaga lume, printr-o serie de evenimente culturale precum:
- expoziţii ale unor artişti importanţi în diverse muzee din Timişoara,
- brunch-uri culturale (numeroase locaţii neconvenţionale din oraş vor găzdui evenimente şi talks pe teme culturale),
- proiecţii de film şi dezbateri în cinematografe,
- intervenţii şi experienţe concentrate în spaţiul public central, organizate pe timpul zilei şi dedicate unei plaje largi de audienţe,
- spectacole de teatru în sălile de eatru dar şi în spaţii neconvenţionale,
- conferinţe pe teme culturale de larg interes în universităţile din Timişoara,
- evenimente gastronomice,
- concerte ale unor banduri locale şi internaţionale,
- petreceri tematice în cartiere şi în curţi interioare din zona centrală a oraşului.
Evenimentul este o provocare pentru audienţele locale pentru participarea la un eveniment cultural complex, de mari dimensiuni, care include capete de afiş internaţionale. Evenimentul propune un nou mod de folosire în context cultural al unor serii de spaţii centrale, dar şi cartiere adiacente, pornind atât de la nevoile logistice identificate în discuţiile cu operatorii locali, cât şi de la know-how-ul deprins din evenimentele organizate în anii premergători titlului.
SPECIFICAŢII / BRIEF
Obiective generale
- comunicarea eficientă a conceptului TM2023 şi a Programului Cultural la nivel local, regional, naţional şi european, pentru a atrage un număr important de spectatori implicaţi;
- dezvoltarea publicului în regiunea Banatului şi în întreaga Europă, implicarea acestuia în experienţa TM2023 astfel încât el să devină promotorul principal;
- îmbunătăţirea modului în care este percepută România; promovarea oraşului Timişoara şi judeţului Timiş;
- evidenţierea bogăţiei şi a diversităţii culturilor europene în Timişoara şi în regiune.
Obiective specifice
- Atingerea unei audienţe naţionale generale de minimum 7.000.000.
- Atingerea unei audienţe regionale / de vecinătate (Ungaria, Polonia, Serbia, Austria, Italia etc.) de minimum 2.500.000.
- Atingerea unor audienţe specializate naţionale şi internaţionale (călători frecvenţi, consumatori frecvenţi de produse culturale, mediul cultural etc.) de minimum 2.000.000.
- Interacţiune cu public local de minimum 200.000.
Audienţe cheie
Audienţe naţionale
Vizibilitate în segmentul 25-40 de ani, din urbanul mare şi mediu, cu precădere din Oltenia, Muntenia, Transilvania, Moldova şi Bucureşti.
Interes pentru participare de la segmentul 40+, din urbanul mare şi mediu.
Consolidarea reputaţiei (şi capacitarea ca amplificatori de mesaj) în segmentul 18-25.
Audienţe internaţionale
Tipologii vizate: amatori de city break, festival goers, cupluri de vârstă medie, mediul cultural şi universitar.
Ton de adresare (TOV)
Smart, engaging, intriguing.
Ghid identitate
https://timisoara2023.eu/ro/identitate-vizual%C4%83/
Elemente obligatorii
Campania trebuie să pună în evidentă faptul că acţiunea Capitală Europeană a Culturii aparţine Uniunii Europene.
Livrabile obligatorii
Un document sintetic de strategie (maximum 3 pagini Word) care să argumenteze abordarea, tacticile, canalele, KPIs şi CSFs/KRAs.
O rută creativă care să conţină: key visual şi key messages. Nu se doresc, în această fază, declinări sau implementări.
O listă extinsă şi detaliată de acţiuni, servicii şi produse corelată cu documentul de strategie (format Word sau Excel), care să precizeze în detaliu caracteristicile fiecărui produs/serviciu.
Un plan media (digital, TV, radio) corelat cu documentul de strategie conţinând detalii tehnice (formate, descrieri canale, detalii difuzare etc.).
Un buget estimativ, cu detalieri pe categorii de costuri.