Feedback
I.D.: 102647195

CONSULTARE DE PIATA -BUGET LOCAL - ADAPTAREA SISTEMULUI INFORMATIC AL SPITALULUI DE OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE BUFTEA LA DIRECTIVA NIS", conform H.C.J Ilfov nr. 09/07.02.2024

Data publicarii
13.09.24
Coduri CPV
32420000-3 48180000-3 72212180-4 48219500-1 32413100-2 48820000-2 45314320-0 48620000-0 48214000-1 48730000-4
Termenul limita pentru depunere:
18.09.24
 
 
Documente participare:
  1. anunt consultare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Spitalul de Obstetrică-Ginecologie Buftea, în calitate de Autoritate Contractanta, în vederea punerii în aplicare a obiectivului de investiţii “ “ADAPTAREA SISTEMULUI INFORMATIC AL SPITALULUI DE OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE BUFTEA LA DIRECTIVA NIS", conform H.C.J Ilfov nr. 09/07.02.2024, iniţiază prezenta consultare de piaţă în vederea primirii de oferte/sugestii/recomandări/soluţii tehnice şi financiare referitoare la achiziţia...
Spitalul de Obstetrică-Ginecologie Buftea, în calitate de Autoritate Contractanta, în vederea punerii în aplicare a obiectivului de investiţii “ “ADAPTAREA SISTEMULUI INFORMATIC AL SPITALULUI DE OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE BUFTEA LA DIRECTIVA NIS", conform H.C.J Ilfov nr. 09/07.02.2024, iniţiază prezenta consultare de piaţă în vederea primirii de oferte/sugestii/recomandări/soluţii tehnice şi financiare referitoare la achiziţia de dotări necesare a fi respectate în vederea posibilităţii decontării cheltuielilor survenite cu viitoarea achiziţie, avand ca sursa de finantare-BUGET LOCAL SPECIFICAŢII TEHNICE ŞI CANTITAŢILE CE URMEAZĂ A FI ACHIZIŢIONATE:-A SE VEDEA DOCUMENTUL ATASAT Toate echipamentele sunt supuse următoarelor condiţii: 1. Echipamentele livrate vor fi noi, fabricate cu cel mult 12 luni înainte de data livrării. Nu se accepta echipamente remanufacturate şi/sau care au în componenta elemente care au fost folosite anterior. 2. Cerinţele tehnice sunt minime. Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare celor prevăzute, atrage declararea ofertei respective ca fiind neconformă. 3. Acces telefonic 24 ore/zi, 7 zile/săptămâna (inclusiv sărbătorile legale) pentru semnalarea şi investigarea problemelor hardware şi software ale sistemelor furnizate. Acest serviciu trebuie să fie disponibil în limba romana. 4. Garanţia cerută este conform specificaţiilor descrise în dreptul fiecărui produs. 5. Ambalarea se va face astfel încât fiecare produs să fie însoţit de documentaţia tehnică aferentă, iar pe ambalaj sa fie inscripţionată poziţia din contract. 6. Fiecare din produse va avea certificat de garanţie individual; Licenţele vor fi însoţite de CD/DVD/Stick de instalare. 7. Condiţiile corespunzătoare de transport vor fi asigurate de furnizor. 8. Recepţia cantitativa şi calitativa va fi efectuata la beneficiar. 9. Transportul este inclus în preţul de cost. 10. Furnizorul va asigura instalarea, montarea, realizarea probelor funcţionale ale echipamentelor livrate şi instruirea personalului beneficiar; echipamentele trebuie livrate împreuna cu toate accesoriile necesare punerii în funcţiune chiar daca acestea nu au fost solicitate în mod expres în prezentul caiet de sarcini; toate produsele ce alcătuiesc sistemele trebuie sa fie compatibile funcţional. 11. In caz de neconcordantă, specificaţiile oficiale ale producătorului echipamentului (valabile la data ofertei, pentru produsele ofertate) vor fi considerate ca referinţă, iar conţinutul acestora primează asupra detaliilor tehnice ale ofertei. 12. Termenul de livrare este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului. 13. Recepţia se va face la livrare în prezenta reprezentanţilor ambelor părţi contractante. 14. Pentru produsele ce necesita punere în funcţiune, va fi semnat cate un proces verbal de punere în funcţiune pentru fiecare produs în parte de către reprezentanţii ambelor părţi contractante, după punerea în funcţiune a acestora. 15. Procesul verbal de punere în funcţiune va însoţi factura în vederea plăţii. 16. Garanţia minima 3 ani. ASPECTE SUPUSE CONSULTARII Se doreste ca prin prezenta consultare de piata sa identifice şi/sau sa definitiveze: • specificatiile tehnice ale dotarilor supuse consultarii în sensul primirii de la operatorii economici care activeaza în piata specifica propuneri de oferte/sugestii/recomandari/solutii tehnice care sa contina specificatii tehnice detaliate, insotite de documente/pliante/brosuri/fise tehnice care sa respecte specificatiile minimale mentionate în anexele anuntului de consultare • valoarea sau un interval pecuniar minim şi maxim necesar/a achizitionarii fiecarui produs în parte prin primirea de propuneri de oferte/sugestii/recomandari/solutii de pret de la operatorii economici care activeaza în domeniu;facem precizarea ca valorile estimative mentionate sunt incluse în bugetul proiectului • orice alte informaţii de natura tehnica şi/sau juridica relevante referitoare la aspectele supuse consultării • cantitatea dorita a fi achiziţionată: conform document atasat
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SPOG Buftea doreste sa identifice si/sau sa definitiveze aspectele de natura tehnica, financiara si posibilitatea de lotizare ale echipamentelor ce urmeaza a fi achizitionate in cadrul proiectului Investiţii în sistemele informatice şi în infrastructura digitală in Spitalul de Obstetrică-Ginecologie 20.09.24
VERSIUNEA 2 A ANUNTULUI MC1030569 (CONTINE RASPUNS LA CLARIFICARILE PRIMITE ) SPOG Buftea doreste sa identifice si/sau sa definitiveze aspectele de natura tehnica, financiara si posibilitatea de lotizare ale echipamentelor ce urmeaza a fi achizitionate in cadrul proiectului Investiţii în sistemele i 20.09.24
Execuţie lucrări pentru “Conservarea, protejarea, promovarea si dezvoltarea patrimoniului cultural din Ansamblul de Monumente Istorice al Manastirii Căldăruşani" 20.03.20
Execuţie lucrări pentru “Conservarea, protejarea, promovarea si dezvoltarea patrimoniului cultural din Ansamblul de Monumente Istorice al Manastirii Balamuci - Sitaru" 20.03.20
Imprimantă multifuncţională color A3 conform specificatiilor tehnice atasate 17.12.21
Consultarea pietei in vederea initierii procedurii de licitatie în cadrul proiectului "Dotare şi modernizare ambulatoriu Chitila, judeţ Ilfov" 07.02.23
Determinarea valorii estimate pentru achizitionarea de echipamente medicale necesare dotarii Cabinetului de Oftalmologie si a Cabinetului de Recuperare Medicini fizica si Balneologie din cadrul Spitalului de Obstetrica Ginecologie Buftea, conform caietului de sarcini. 21.07.23
"Oglinzi plane pentru fascicule laser de 1 PW de la ELI-NP (PWFM)” 25.05.18
Institutul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor Balotesti este interesat sa achizitioneze servicii de reevaluare a activelor fixe corporale-teren si cladiri-aflate in patrimoniul Institutului. 25.02.21
Sisteme de Securitate si Protectie pentru obiective militare 12.07.24