Feedback
I.D.: 41726702

Consultanta si instructaj SSM/SU

Data publicarii
03.02.20 Exista 268.517 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79417000-0
Pretul estimativ:
1.260,50 RON - 1.260,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asist. si consultanta de specialitate privind imbunatatirea si implementarea programelor de SSM; Elaborarea de docum.specifice in domeniul SSM; Efectuarea instruct. introductiv general, verif. instruct. la locul de munca si a celui periodic pe linie de SSM; Colaborarea cu lucratorii si reprezentantii lucratorilor, serv. externe de prevenire si protectie, medicul de med. muncii, in vederea coordonarii masurilor de prevenire ...
Asist. si consultanta de specialitate privind imbunatatirea si implementarea programelor de SSM; Elaborarea de docum.specifice in domeniul SSM; Efectuarea instruct. introductiv general, verif. instruct. la locul de munca si a celui periodic pe linie de SSM; Colaborarea cu lucratorii si reprezentantii lucratorilor, serv. externe de prevenire si protectie, medicul de med. muncii, in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Testarea cunostintelor angajatilor in domeniu; Colaborarea cu lucratorii desemnati/serviciile interne si externe ai/ale altor angajatori, in situatia in care mai multi angajatori iti desfasoara activitatea in acelasi loc de munca; Reprezentarea societatii in relatiile cu organul de control, respectiv ITM, pentru jud. unde are loc prestatia; Consilierea angajatorului-beneficiar privind necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare impotriva incend. si a propagandei vizuale privind domeniul apararii impotriva incend., conf. normelor in vigoare; Elaborarea de docum. specifice in domeniul SU; Contractul se va derula in perioada 03.02.2020- 29 02.2020 si este valabil pentru cele 9 Centre APIA din judetul Iasi si un numar de 131 de angajati. Până în momentul existenţei unui buget anual aprobat pentru anul 2020, plata facturilor începând cu 01.01.2020 se va efectua se va face în conformitate cu prevederile art.37 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice cu modificările ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu