Servicii de asistenta pentru elaborarea documentelor necesare parcurgerii etapelor procesului de achizitie publica, suport acordat comisiei de evaluare pentru derulare proceduri de achizitiei publica PROCEDURA SIMPLIFICATA pentru atribuire contract de furnizare sau prestare servicii:
Etapa de planificare/pregătire – suport pentru elaborarea referatelor de necesitate, a documentaţiei de atribuire, inclusiv a documentelor-...
Servicii de asistenta pentru elaborarea documentelor necesare parcurgerii etapelor procesului de achizitie publica, suport acordat comisiei de evaluare pentru derulare proceduri de achizitiei publica PROCEDURA SIMPLIFICATA pentru atribuire contract de furnizare sau prestare servicii:
Etapa de planificare/pregătire – suport pentru elaborarea referatelor de necesitate, a documentaţiei de atribuire, inclusiv a documentelor-suport, precum şi a strategiei de contractare pentru procedura, publicarea anunţului de participare şi documentaţia de atribuire prin intermediul platformei SEAP, a Răspunsului consolidat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare.
Etapa de organizare a procedurii şi atribuirea contractului, suport pentru:
- verificarea garanţiilor de participare, situaţiile privind motivele de excludere şi modalităţile de îndeplinire a criteriilor de calificare de către fiecare ofertant în parte,
- verificarea conformitatii propunerilor tehnice cu cerinţele din caietul de sarcini, identificarea ofertelor admisibile, inacceptabile, neconforme sau neadecvate,
- verificarea propunerilor financiare, corelarea cu elementele propunerii tehnice si identificarea ofertelor admisibile, inacceptabile, neconforme sau neadecvate.
- elaborarea raportului procedurii,
- semnarea contractului de achiziţie publică în condiţiile prevăzute de legislaţia în achiziţii publice şi cu ofertantul declarat câştigător,
- Publicarea anuntului de atribuire.
Etapa postatribuire contract,