Feedback
I.D.: 104706667

Consultanta pt accesare si management de fonduri neramb. pt moderniz. SIP

Data publicarii
21.10.24
Coduri CPV
72224000-1
Pretul estimativ:
30.450,00 RON - 30.450,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
PRIMARIA BREASTA DORESTE SA ACHIZITIONEZE Serviciile de consultanţă se vor realiza pentru Proiectul finantat in cadrul „Programului privind cresterea eficientei energetice a infrastructurii de iluminat public” lansat de Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor prin Administratia Fondului pentru Mediu (AFM). Serviciile de consultanţă includ: - Întocmirea cererii de finanţare; - Completarea documentelor conexe, respectiv asis...
PRIMARIA BREASTA DORESTE SA ACHIZITIONEZE Serviciile de consultanţă se vor realiza pentru Proiectul finantat in cadrul „Programului privind cresterea eficientei energetice a infrastructurii de iluminat public” lansat de Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor prin Administratia Fondului pentru Mediu (AFM). Serviciile de consultanţă includ: - Întocmirea cererii de finanţare; - Completarea documentelor conexe, respectiv asistarea beneficiarului în completarea anexelor, după caz; - Analiza devizului general pentru încadrarea corectă a cheltuielilor în liniile bugetare; - Elaborarea şi/sau verificarea documentelor justificative; - Monitorizarea proiectului pe toată perioada de implementare; - Menţinerea comunicării cu reprezentaţii din partea beneficiarului; - Întocmirea cererilor de decontare; - Asistarea în completarea anexelor; - Asistenţă privind formularea răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări din partea finanţatorului, pe parcursul evaluării dosarului de finanţare şi a perioadei de pre-contractare a acestuia până la semnarea contractului de finanţare cât şi pe întreaga perioadă de implementare a proiectului; - Elaborarea raportului de finalizare. Durata de prestare a serviciilor: Pe întreaga perioadă de implementare a proiectului de la data notificată de către achizitor cu privire la începerea serviciilor, prin emiterea unui ordin administrativ de începere. Modalităţi de plată: Plata facturilor se va realiza în termenele prevăzute de Legea nr. 72/2013
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu