Feedback
I.D.: 44140862

CONSULTANTA PROIECT INVESTITII DRUM CENTURA SUD

Data publicarii
03.10.19 Exista 198.546 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
134.000,00 RON - 134.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectul de investitii „Drum de centura sud in comuna Valu lui Traian, judetul Constanta’’ finantat prin Fondul de Dezvoltare si Investitii de catre Comisia Nationala de Strategie si Prognoza. Servicii oferite: • Consultanta in pregatirea documentatiei pentru semnarea contractului  Intocmire formulare de solicitare specifice contractarii;  Depunere documentatie;  Raspuns la s...
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectul de investitii „Drum de centura sud in comuna Valu lui Traian, judetul Constanta’’ finantat prin Fondul de Dezvoltare si Investitii de catre Comisia Nationala de Strategie si Prognoza. Servicii oferite: • Consultanta in pregatirea documentatiei pentru semnarea contractului  Intocmire formulare de solicitare specifice contractarii;  Depunere documentatie;  Raspuns la solicitarile autoritatii finantatoare;  Intocmire alte documente specifice prevazute de autoritati. • Consultanta in managementul proiectului de investitie/administrarea contractului de executie  Asistenta in contractarea furnizorilor de servicii/lucrari.  Asistenta in implementarea proiectului de investitie pentru depunerea transei de plata.  Asistenta in oferirea de informatii si raspunsuri in perioada de monitorizare a proiectului. Cost total servicii:valoarea totala a contractului este de 134000 RON fara TVA 1. Valabilitate oferta 90 zile; 2. Societatea noastra are codurile CAEN necesare prestarii acestor activitati; 3. De asemenea precizam ca nu exista conflicte de interes intre parti, de natura sa influenteze decizia de atribuire a contractului de servicii. 4. Modalitate de plata: • 56000 RON fara TVA dupa semnarea contractului de finantarea cu autoritatea finantatoare • 78000 RON fara TVA in transe, pe perioada de implementarea a proiectului de finantare. mai putin
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu