I) Etapa de planificare-pregătire a procedurilor de achiziţie publică, inclusiv achiziţii directe complexe:
• Consiliere pentru alegerea unei proceduri
• Consiliere pentru întocmirea strategiei de contractare
• Consiliere pentru întocmirea documentaţiei de atribuire, inclusiv fişe de date a achiziţiilor, furnizare de modele de formulare, modele de contract/acord-cadru , inclusiv conceperea unor clauze contractuale
• Consili...
I) Etapa de planificare-pregătire a procedurilor de achiziţie publică, inclusiv achiziţii directe complexe:
• Consiliere pentru alegerea unei proceduri
• Consiliere pentru întocmirea strategiei de contractare
• Consiliere pentru întocmirea documentaţiei de atribuire, inclusiv fişe de date a achiziţiilor, furnizare de modele de formulare, modele de contract/acord-cadru , inclusiv conceperea unor clauze contractuale
• Consiliere pentru respectarea obligaţiei de a utiliza mijloacele electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire şi pentru pentru realizarea achiziţiilor directe
• Îndrumare pentru utilizarea Sistemului Electronic al Achiziţiilor Publice în vederea publicării de anunţuri, invitaţii, documentaţii de atribuire, erate, clarificări, etc. cu respectarea regulilor de publicitate în vigoare;
• Consiliere pentru stabilirea criteriilor de calificare şi selecţie a ofertanţilor şi stabilirea criteriului de atribuire
• Consiliere pentru generarea DUAE
II) Etapa de organizare a procedurii şi atribuirea contractului.
• Consiliere pentru întocmirea unor documente strict necesare pentru organizarea procedurii (decizia privind numirea comisiei de evaluare, a declaraţiilor de confidenţialitate şi imparţialitate, a formularelor de integritate, etc.)
• Consiliere pentru publicarea anunţului/invitaţiei de participare
• Consiliere pentru întocmirea răspunsurilor la solicitările de clarificări, dacă e cazul.
• Punerea la dispoziţie de experţi cooptaţi pe lângăcomisia de evaluare