Feedback
I.D.: 94975739

CONSULTANTA PRIVIND PROCEDURILE DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU FURNIZARE PRODUSE

Data publicarii
18.03.24 Exista 79.737 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile constau în asistenţa reprezentanţilor Beneficiarului la realizarea următoarelor activităţi aferente achiziţiilor publice din cadrul proiectelor PNRR, Componenta C15 educaţie (asigurarea echipamentelor şi resurselor tehnologice digitale şi dotarea pentru sălile de clasă, laboratoare şi ateliere şcolare): 1. Pregătirea documentaţiei aferente achiziţiei: • Organizarea documentaţiilor tehnice necesare; • Elaborarea n...
Serviciile constau în asistenţa reprezentanţilor Beneficiarului la realizarea următoarelor activităţi aferente achiziţiilor publice din cadrul proiectelor PNRR, Componenta C15 educaţie (asigurarea echipamentelor şi resurselor tehnologice digitale şi dotarea pentru sălile de clasă, laboratoare şi ateliere şcolare): 1. Pregătirea documentaţiei aferente achiziţiei: • Organizarea documentaţiilor tehnice necesare; • Elaborarea notelor justificative / Strategiei de contractare; • Elaborarea Caietului de sarcini si a Modelului de contract; • Aplicarea semnăturii electronice; 2. Publicarea sau transmiterea anunţului / invitaţiei de participare: • Transmiterea documentaţiei de atribuire şi completarea formularelor necesare; • Răspunsuri la observaţiile autorităţilor cu privire la documentaţia de atribuire; • Elaborarea răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări din partea operatorilor economici; • Elaborarea eratelor (dacă este cazul); • Corespondenta cu autorităţile competente pentru verificarea achiziţiilor (dacă este cazul). 3. Evaluarea ofertei/ofertelor depuse: • Modele de formulare si note justificative; • Elaborarea eventualelor solicitări de clarificări către ofertanţi; • Elaborarea comunicărilor către ofertanţi. 4. Finalizarea achiziţiei: • Asistenţa la utilizarea şi publicare în SEAP a documentelor pe parcursul evaluării ofertelor; • Finalizarea Dosarului de achiziţie. 5. Monitorizarea modificărilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor: • Decizii şi instrucţiuni
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu