Intocmire documentatie de finantare in conformitate cu exigentele ghidului solicitantului, pe formatul prevazut de program, abordand urmatoarele capitole:
- Informatii despre proiect: identificarea proiectului, descrierea proiectului (obiectivele si contextul proiectului - coerenta proiectului cu alte programe/strategii, justificarea proiectului, identificare grup tinta/potentiali beneficiari, descriere activitati proiect, ...
Intocmire documentatie de finantare in conformitate cu exigentele ghidului solicitantului, pe formatul prevazut de program, abordand urmatoarele capitole:
- Informatii despre proiect: identificarea proiectului, descrierea proiectului (obiectivele si contextul proiectului - coerenta proiectului cu alte programe/strategii, justificarea proiectului, identificare grup tinta/potentiali beneficiari, descriere activitati proiect, elaborare calendar de implementare), descrierea impactului asistentei financiare nerambursabile asupra implementarii proiectului, riscuri, sustenabilitatea proiectului;
- Managementul si resursele proiectului: materiale, umane;
- Achizitiile derulate in cadrul proiectului;
- Indicatorii si rezultatele proiectului;
- Contributia proiectului la temele orizontale – egalitatea de sanse, dezvoltare durabila;
- Intocmirea bugetului proiectului, defalcat pe categorii de cheltuieli eligibile si neeligibile si in corelare cu activitatile proiectului; sursele de finantare
- Intocmirea Machetei financiara
- Intocmirea pe baza documentatiei tehnico-economice a listei de echipamente / lucrari / dotari cu incadrarea acestora in cheltuieli eligibile/ne-eligibile;
- Consolidarea documentatiei dosarului prin verificarea existentei tuturor documentelor solicitate prin Programul de Finantare;
- Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari pe parcursul evaluarii aplicatiei;
- Participarea la sedinte de lucru comune pentru elaborarea documentatiei.