Întocmirea documentaţiei de atribuire şi a documentelor suport în vederea demarării procedurii de atribuire, pe baza documentelor de fundamentare a achiziţiei şi a caietului de sarcini furnizate de către beneficiar, respectiv: strategia de contractare, instrucţiunile pentru ofertanţi (fişa de date a achiziţiei), proiect de acord-cadru, proiect de contract conţinând clauzele contractuale obligatorii, formulare şi modele de d...
Întocmirea documentaţiei de atribuire şi a documentelor suport în vederea demarării procedurii de atribuire, pe baza documentelor de fundamentare a achiziţiei şi a caietului de sarcini furnizate de către beneficiar, respectiv: strategia de contractare, instrucţiunile pentru ofertanţi (fişa de date a achiziţiei), proiect de acord-cadru, proiect de contract conţinând clauzele contractuale obligatorii, formulare şi modele de documente; • Acordarea asistenţei în cadrul procesului de derulare a procedurii de achiziţie publică, de la momentul publicării anunţului de participare, până la finalizarea acestui proces, inclusiv prin acordarea de asistenţă de specialitate în domeniul achiziţiilor publice la clarificările solicitate de către potenţialii ofertanţi până la data şi ora depunerii ofertelor; • Acordarea asistenţei în cadrul procesului de evaluare a ofertelor, prin desemnarea unui expert în domeniul achiziţiilor publice care să sprijine activitatea comisiei de evaluare a ofertelor în toate etapele procesului de achiziţie publică; • Acordarea asistenţei privind operarea în SEAP; • Acordarea de consultanţă la elaborarea punctelor de vedere în relaţia cu Consiliul National de Soluţionare a Contestaţiilor, Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice, Autoritatea pentru Digitalizarea României. Preţul ofertat este pentru organizarea unei proceduri de achiziţie. În funcţie de natura şi complexitatea achiziţiei, valoarea estimată, numărul de loturi etc.,