Feedback
I.D.: 74186207

consultanta pentru elaborarea cererii de finantare pentru invest „Dezvoltarea infrastructurii TIC

Data publicarii
13.10.22 Exista 117.556 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
7.000,00 RON - 7.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comuna Piscu Vechi doreste achizitionarea unui serviciu de consultanta pentru elaborarea cererii de finantare pentru investitia „Dezvoltarea infrastructurii TIC, in comuna Piscu Vechi, judetul Dolj” Serviciul de consultanta trebuie sa aiba in vedere urmatoarele activitati: -Integrarea investitiei dorite in programul specific; -Personalizarea listei documentelor necesare proiectului; - Consultanta pentru încadrarea in ...
Comuna Piscu Vechi doreste achizitionarea unui serviciu de consultanta pentru elaborarea cererii de finantare pentru investitia „Dezvoltarea infrastructurii TIC, in comuna Piscu Vechi, judetul Dolj” Serviciul de consultanta trebuie sa aiba in vedere urmatoarele activitati: -Integrarea investitiei dorite in programul specific; -Personalizarea listei documentelor necesare proiectului; - Consultanta pentru încadrarea in condiţiile de eligiblitate impuse de ghidul solicitantului. - Intocmirea documentelor specifice dovedirii eligibilitatii proiectul . -Mentinerea legaturii cu autoritatea de management pentru a cunoaste ultimele modificari . -Mentinerea legaturii cu toti factorii implicati in elaborarea proiectului, in scopul realizării unei investiţii eligibile respectiv in termenul stabilit de finanţator. - Consultanta cu privire la documentele care conform legii sunt intocmite si eliberate de catre beneficiar, in ceea ce priveste cerintele de continut si de forma specifice programului de finantare. - Intocmirea formularului cererii de finantare; -Completarea anexelor si a documentelor specifice programului de finantare ce compun dosarul cererii de finantare; - Elaborarea Notei de fundamentare privind necesitatea si oportunitatea investitiei; - Analizarea si verificarea incadrarii cheltuielilor eligibile/neeligibile investitiei in limitele stabilite de Ghidul Solicitantului. - Printarea documentelor elaborate, ansamblarea dosarului cererii de finantare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu