1. Elaborarea cererii de finantare: verificarea conditiilor de eligibilitate ale proiectului, a conformitatii administrative a documentatiei tehnice, consultanta in intocmirea documentelor care tin de eligibilitate, a documentelor suport la cererea de finantare, a bugetului proiectului, elaborarea si depunerea cererii de finantare si a documentatiei aferente, consultanta in rezolvarea clarificarilor solicitate pana la semna...
1. Elaborarea cererii de finantare: verificarea conditiilor de eligibilitate ale proiectului, a conformitatii administrative a documentatiei tehnice, consultanta in intocmirea documentelor care tin de eligibilitate, a documentelor suport la cererea de finantare, a bugetului proiectului, elaborarea si depunerea cererii de finantare si a documentatiei aferente, consultanta in rezolvarea clarificarilor solicitate pana la semnarea contractului de finantare.
2. Implementarea proiectului: managementul pentru derularea contractului de finantare, consultanta in intocmirea dosarelor cererilor de plata, in realizarea rapoartelor periodice si finale, secretariatul privind relatia cu entitatea finantatoare, in elaborarea de notificari, cereri de clarificari, acte aditionale, participare activa la vizitele in teren derulate impreuna cu finantatorul si beneficiarul.