Autoritatea contractanta doreste achizitia de servicii de management de proiect pentru urmarirea realizarii investitiei prevazute in proiect, respectarea calendarului de implementare, monitorizarea progreselor proiectului, realizarea rapoartelor de progres si a cererilor de plata/rambursare, evaluarea calitatii rezultatelor, impreuna cu managementul riscurilor si oportunitatilor, urmarind de asemenea, indeplinirea indicator...
Autoritatea contractanta doreste achizitia de servicii de management de proiect pentru urmarirea realizarii investitiei prevazute in proiect, respectarea calendarului de implementare, monitorizarea progreselor proiectului, realizarea rapoartelor de progres si a cererilor de plata/rambursare, evaluarea calitatii rezultatelor, impreuna cu managementul riscurilor si oportunitatilor, urmarind de asemenea, indeplinirea indicatorilor. Suplimentar, activitatea va include si urmarirea desfasurarii si monitorizarii contractelor de achizitie publica, precum si urmarirea desfasurarii campaniei de informare si publicitate, conformitatea acesteia cu cerintele contractului de finantare. Caietul de sarcini, formularele si modelul de contract se gasesc spre consultare la sediul autoritatii contractante, in str. Ion Olteanu nr 6, de luni pana joi intre orele 8:00-16:30. Adresa de e-mail pt corespondenta este: contabilitate@primariachitila.ro