Feedback
I.D.: 88650663

CONSULTANTA IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE – CONTRACT DE LUCRARI - PROIECT ANGHEL SALIGNY

Data publicarii
25.10.23 Exista 62.306 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
100.000,00 RON - 100.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicită servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru achizitia contractului de execuţie lucrări în cadrul proiectului «MODERNIZARE ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ», proiect finanţat în cadrul Programului Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”, cu o valoare estimată a achiziţiilor de aproximativ 8.800.000 lei fara TVA, respectiv: - Redactarea strategiei de contra...
Se solicită servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru achizitia contractului de execuţie lucrări în cadrul proiectului «MODERNIZARE ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ», proiect finanţat în cadrul Programului Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”, cu o valoare estimată a achiziţiilor de aproximativ 8.800.000 lei fara TVA, respectiv: - Redactarea strategiei de contractare ; -Intocmirea documentaţiei de achizitie (fisa de date, caiete de sarcini pentru achizitia de lucrari, redactarea formularisticii solicitate in cadrul procedurii de achizitie publică, redactarea draftului de contract de achiziţie publică ce face parte din documentaţia de atribuire si a DUAE), prezentarea si sustinerea dosarelor de achizitie pentru avizarea acestora in conformitate cu procedurile finantatorului si contractul de finantare; - Corespondenta cu ANAP in cazul in care procedura de atribuire intra in verifiare ex – ante la ANAP (in situatia in care se opteaza pentru acest aspect si este selectata pentru verificare); - Asistenta de specialitate pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica (raspunsurile la solicitarile de clarificari, asistenta si consultanta la evaluarea ofertelor- intocmirea proceselor verbale de evaluare si a raportului procedurii, asistenta si consultanta pentru solicitarea de clarificari ofertantilor); - Asistenta pentru semnare contract, întocmirea dosarului de achizitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu