Feedback
I.D.: 45091483

CONSULTANTA IN ACHIZITII PENTRU PROIECTUL FINANTAT PRIN POR 13.1. ''REINTEGRARE SOCIALA LA SEINI''

Data publicarii
05.03.20 Exista 125.922 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
75.000,00 RON - 75.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERV. DE CONS. IN ACHIZITII PT PROCEDURILE DE ATRIBUIRE, ALTELE DECAT ACHIZITIILE DIRECTE, PT PROIECTUL FINANTAT PRIN POR 13.1.- ''REINTEGRARE SOCIALA LA SEINI, RESPECTIV: • Să întocmească întreaga documentaţie pentru execuţia lucrării (fază PT + execuţie) şi să o publice în SICAP.Documentaţia va fi predată beneficiarului pentru verificare, apoi va fi încărcată în SICAP, • Să întocmească PAAP, aferente acestui proiect şi să...
SERV. DE CONS. IN ACHIZITII PT PROCEDURILE DE ATRIBUIRE, ALTELE DECAT ACHIZITIILE DIRECTE, PT PROIECTUL FINANTAT PRIN POR 13.1.- ''REINTEGRARE SOCIALA LA SEINI, RESPECTIV: • Să întocmească întreaga documentaţie pentru execuţia lucrării (fază PT + execuţie) şi să o publice în SICAP.Documentaţia va fi predată beneficiarului pentru verificare, apoi va fi încărcată în SICAP, • Să întocmească PAAP, aferente acestui proiect şi să-l încarce în SICAP, • Să completeze formularul de integritate şi declaraţia de confidenţialitate, • Să încarce anunţul de intenţie şi anunţul de atribuire în SICAP; • Să remedieze tot ceea ce solicită ANAP ca urmare a verificării documentaţiei: justificări, completări sau modificări, solicitări de clarificare, erate, etc., • Să facă analiza şi evaluarea ofertelor, să elaboreze solicitările de clarificări şi să răspundă la eventuale contestaţii, • Să pregătească documentele în cazul unor eventuale contestaţii la CNSC, • Să întocmească rapoarte în calitate de experţi cooptaţi pentru fiecare etapă (DUAE, tehnic, financiar, inclusiv întocmirea raportului final), • Să întocmească toate procesele verbale de evaluare, inclusiv cel de deschidere şi raportul final, apoi să le încarce în SICAP, • Să întocmească toate documentele menţionate în Instrucţiunea 42 a AMPOR pentru constituirea dosarului de achiziţie ce va merge la OI – ADR NV, • Să predea toată documentaţia cuprinzând: oferta câştigătoare, procesele verbale, rapoartele experţilor şi raportul procedurii,etc
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu