Feedback
I.D.: 78720015

CONSULTANTA IMPLEMENTARE si ACHIZITII PNRR-C10 RENOVARE SEDIU PRIMARIE

Data publicarii
16.02.23 Exista 71.245 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
50.000,00 RON - 50.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Servicii de consultanţă pentru managementul contractului de finanţare şi al proiectului: - Servicii de consultanţă în scopul elaborării rapoartelor de progres în conformitate cu cerinţele finanţatorului - Elaborarea notificărilor şi a actelor adiţionale pe toata perioada de implementare a proiectului - Consultanta tehnica pentru elaborarea actelor aditionale la contractele de executie lucrari sau furnizare - Consulta...
1. Servicii de consultanţă pentru managementul contractului de finanţare şi al proiectului: - Servicii de consultanţă în scopul elaborării rapoartelor de progres în conformitate cu cerinţele finanţatorului - Elaborarea notificărilor şi a actelor adiţionale pe toata perioada de implementare a proiectului - Consultanta tehnica pentru elaborarea actelor aditionale la contractele de executie lucrari sau furnizare - Consultanţă pentru întocmire cereri de transfer / plata. 2. Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor publice pentru realizarea procedurilor de achiziţii publice necesara implementării proiectului: - Servicii de consultanţă în scopul elaborării documentaţiei de atribuire şi/sau aplicării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică; - Asistenta pentru lansarea procedurii si încărcarea tuturor documentelor aferente in SEAP; - Asistenta la formularea răspunsurilor la solicitările de clarificări si a punctelor de vedere din partea autorităţii contractante in eventualitatea depunerii unei contestaţii; - Verificarea tehnico-economica a tuturor ofertelor depuse la proceduri prin experţi cooptaţi si întocmirea rapoartelor de evaluare aferente. - Asistenta la întocmirea/verificarea rapoartelor de evaluare, solicitărilor de clarificări, raportului de progres, comunicărilor, contractului si orice alte documente necesare finalizării dosarului de achiziţie final (de ex: scrisoare de buna execuţie)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu