Feedback
I.D.: 102147235

Consultanta elaborare, depunere si implementare cerere de finantare iluminat public -AFM

Data publicarii
29.08.24 Exista 149.898 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72224000-1
Pretul estimativ:
65.000,00 RON - 65.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de consultanta pentru iluminat public constau in Depunere: 1. Elaborarea cererii de finanţare nerambursabilă si anexele acesteia; 2. Verificarea documentelor anexă la cererea de finanţare, din punct de vedere al conformităţii si eligibilităţii; 3. Asistenţă pentru înregistrarea şi depunerea proiectului la finantator; 4. Asistenţă pentru întocmirea răspunsurilor la solicitările de informaţii suplimentare; 5. As...
Serviciile de consultanta pentru iluminat public constau in Depunere: 1. Elaborarea cererii de finanţare nerambursabilă si anexele acesteia; 2. Verificarea documentelor anexă la cererea de finanţare, din punct de vedere al conformităţii si eligibilităţii; 3. Asistenţă pentru înregistrarea şi depunerea proiectului la finantator; 4. Asistenţă pentru întocmirea răspunsurilor la solicitările de informaţii suplimentare; 5. Asistenţă pentru depunerea documentelor necesare pentru etapa de contractare. Implementare: 1. Acordarea de asistenta in relatia dintre Achizitor si AM, OI, Autoritatea de Certificare si Plata, autoritatea de Audit si orice alt organism abilitat de a efectua verificari asupra modului de utilizare a finantarii nerambursabile, prin AFM, pe parcursul implementarii proiectului; 2. Acordarea de asistenta in planificarea si realizarea publicitatii proiectului; 3. Realizarea cererilor de plata, de prefinantare si a cererilor de rambursare, raspunsurilor la solicitarile de clarificari, respectiv, daca este cazul, revizuirea graficului de depunere a cererilor de plata/rambursare; 4. Elaborarea rapoartelor de progres (trimestriale/finale) in conformitate cu cerintele finantatorului si transmiterea acestora catre achizitor pentru verificarea si aprobarea cu cel putin doua zile lucratoare inainte de termenul de predare catre Finantator; 5. Asigurarea tuturor operatiunilor legate de proiect pe platforma informatica aferenta apelului de proiecte; 6. Intocmirea notelor in
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu