Feedback
I.D.: 86017106

Consultanta Cerere Finantare-Programul national consolidare cladiril- Sc Sf Voievod Stefan.cel Mare

Data publicarii
18.08.23 Exista 23.239 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, intenţionează sa achizitioneze direct servicii de consultanta pentru scrierea si depunerea Cererii de finantare in cadrul Programului national de consolidare a cladirilor cu risc seismic ridicat, derulat conform Legii nr.212/2022 privind unele masuri pentru reducerea riscului seismic al cladirilor pentru consolidarea ,,Scolii Gimnaziale „Sfantul Voievod Stefan cel Mare” din mu...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, intenţionează sa achizitioneze direct servicii de consultanta pentru scrierea si depunerea Cererii de finantare in cadrul Programului national de consolidare a cladirilor cu risc seismic ridicat, derulat conform Legii nr.212/2022 privind unele masuri pentru reducerea riscului seismic al cladirilor pentru consolidarea ,,Scolii Gimnaziale „Sfantul Voievod Stefan cel Mare” din municipiul Onesti conform art. 7 din Legea 98/2016 si cerintelor minime obligatorii solicitate in modelul de contract anexat la prezenta initiere. Activitati necesare a fi prestate: a) Evaluarea eligibilităţii proiectului şi a solictantului în concordanţă cu ghidul PROGRAMULUI NAŢIONAL DE CONSOLIDARE A CLĂDIRILOR CU RISC SEISMIC RIDICAT; b) Elaborarea documentaţiei aferente proiectului conform cerinţelor procedurale ale finanţatorului pe baza informaţiilor oferite de Beneficiar c) Consultaţă pentru semnarea Contractului de Finanţare al Beneficiarului cu Autoritatea finanţatoare. Daca dupa vizualizarea Documentelor de atribuire, inclusiv a Caietului de Sarcini, atasate acceptati conditiile, va rugam sa trimiteti pe adresa e-mail achizitii@onesti.ro sub forma scanata, formularele solicitate. Achizitia se finalizeaza prin Contract. Pana la semnarea Contractului, acceptul Autoritatii contractante in SEAP are rol de Comanda ferma si angajament intre parti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu