Feedback
I.D.: 43260976

Consultanta analiza/design procese

Data publicarii
21.06.19 Exista 106.463 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72220000-3 72222000-7
Pretul estimativ:
130.000,00 RON - 130.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de "Consultanta analiza/design procese" in cadrul proiectului "Sistem informatic integrat de e-administratie pentru imbunatatirea accesului populatiei la servicii electronice si simplificare administrativa", cod SIPOCA 570/MySMIS 126350, cuprind urmatoarele activitati: 1. Analiza procedurilor de lucru actuale si pregatirea specificatiilor functionale pentru noile servicii functionale; 2. Elaborarea caietelor de ...
Serviciile de "Consultanta analiza/design procese" in cadrul proiectului "Sistem informatic integrat de e-administratie pentru imbunatatirea accesului populatiei la servicii electronice si simplificare administrativa", cod SIPOCA 570/MySMIS 126350, cuprind urmatoarele activitati: 1. Analiza procedurilor de lucru actuale si pregatirea specificatiilor functionale pentru noile servicii functionale; 2. Elaborarea caietelor de sarcini pentru contractarea componentelor hardware si software ale platformelor informatice propuse si a serviciilor de implementare si de configurare aferente, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Durata contractului va fi de 3 luni de la data transmiterii ordinului de incepere. Perioada de asistenta tehnica acordata de firma de consultanta (elaborare raspunsuri la solicitarile de clarificari referitoare la caietul de sarcini) va fi pana la finalizarea procedurilor de achizitie publica ale platformelor informatice. Pe toata perioada de implementare a proiectului, prestatorul va raspunde la solicitarile de clarificari si de completari adresate de organismele competente in cadrul proceselor de verificare. In situatia in care sunteti de acord cu cerintele impuse de autoritatea contractanta, va rugam sa ne comunicati o oferta in acest sens.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office şi Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice în cadrul proiectului "Sistem informatic integrat de e-administraţie pentru îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii electronice şi simplificare administrativă", cod SIPOCA 570/MySMIS 126350, astfel: - LOT 1 –Implementarea unei platforme informatice cu componente back-Office şi front-Office - LOT 2 – Servicii de integrare platformă de taxa şi impozite cu portalul de servicii electronice. 09.03.21
"Servicii Organizare evenimente (catering)" in cadrul proiectului cod SIPOCA 570/MySMIS 126350  
Achizitie materiale informare si servicii publicitate  
Servicii de retrodigitalizare a arhivei în cadrul proiectului: “Sistem informatic integrat de e-administraţie pentru îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii electronice şi simplificare administrativă“, cod SIPOCA 570/ SMIS 126350  
Servicii de retrodigitalizare a arhivei în cadrul proiectului: “Sistem informatic integrat de e-administraţie pentru îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii electronice şi simplificare administrativă“, cod SIPOCA 570/ SMIS 126350 07.12.21
Achiziţie servicii de implementare ecosistem digital interinstituţional în cadrul Oraşului Negreşti, Judeţul Vaslui prin proiectul C10-I1.2-1180 "Ecosistem digital interconectat şi integrat în cadrul Judeţului Vaslui" finanţat prin PNRR/2022/C10/I1.2  
Achiziţie de produse in cadrul proiectului ,,Implementare solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competente partajate in cadrul Primariei municipiului Husi’’ 22.06.21
Achizitie servicii de implementare ecosistem digital interinstitutional in cadrul comunei Osesti  
Servicii privind implementarea unui sistem informatic pentru optimizarea procedurilor şi fluxurilor de lucru" în cadrul proiectului "Digitalizarea activităţii Consiliului Judeţean Vaslui - soluţie pentru creşterea eficientei" cod SIPOCA 1223, cod SMIS 153593 03.01.23
Servicii consultanta tehnica IT in sprijinul implementarii proiectului cod SIPOCA 1249/MySMIS 155098