Feedback
I.D.: 93754595

Consultanta achizitii publice - Proiect PNRR – Componenta 10-SEDIU PRIMARIE

Data publicarii
21.02.24 Exista 20.327 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicita Consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru achizitia de servicii a contractului de executie de lucrari in cadrul proiectului « REABILITARE ENERGETICĂ CLĂDIRE SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI TREZNEA JUDEŢUL SĂLAJ » finantat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), COMPONENTA 10 - Fondul Local - Operaţiunea I3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţii serviciile publice. S...
Se solicita Consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru achizitia de servicii a contractului de executie de lucrari in cadrul proiectului « REABILITARE ENERGETICĂ CLĂDIRE SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI TREZNEA JUDEŢUL SĂLAJ » finantat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), COMPONENTA 10 - Fondul Local - Operaţiunea I3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţii serviciile publice. Se va asigura serviciile de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru: - Redactarea Strategiei de contractare pentru achizitia contractului; - Intocmirea documentatiei de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, intocmire DUAE, redactarea formularisticii solicitate in cadrul procedurii de achizitie publica, redactarea draftului de contract de achizitie publica ce face parte din documentatia de atribuire) si prezentarea spre validare ANAP. - Corespondenta ANAP ( in sistuatia in care procedura este monitorizata de catre ANAP); - Asistenta la lansarea procedurii in SEAP, completarea Fisei de date a achizitiei online, atasarea documentatiei la anuntul/invitatia de participare; - Asistenta de specialitate pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica; - Asistenta in situatia depunerii de contestatii la CNSC; - Asistenta pentru semnarea contratului cu ofertantul declarat castigator, - Publicare anuntului de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu