I) Etapa de planificare-pregatire a procedurilor de achizitie publica, inclusiv achizitii directe complexe: consiliere pentru alegerea unei proceduri, pentru intocmirea strategiei de contractare, pentru întocmirea DA, inclusiv FDA, modele de formulare, inclusiv conceperea unor clauze contractuale, indrumare pentru utilizarea SEAP, pentru stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriul...
I) Etapa de planificare-pregatire a procedurilor de achizitie publica, inclusiv achizitii directe complexe: consiliere pentru alegerea unei proceduri, pentru intocmirea strategiei de contractare, pentru întocmirea DA, inclusiv FDA, modele de formulare, inclusiv conceperea unor clauze contractuale, indrumare pentru utilizarea SEAP, pentru stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire, generarea DUAE
II) Etapa de organizare a procedurii si atribuirea contractului: consiliere pentru publicarea anuntului/invitatiei de participare, pentru intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari si a comunicarilor, punerea la dispozitie de experti cooptati,
III.)Etapa de finalizare a procedurii: consiliere pentru îndeplinirea sarcinilor ce revin autoritatii contractante în cazul unor notificari,contestatii privind D.A., procedura de atribuire, evaluarea ofertelor, încheierea contractelor, etc.(inclusiv la elaborarea punctelor de vedere, formularea de notificari, plangeri prealbile, etc.), pentru încheierea contractului la termenele si în conditiile prevazute de legislatia în vigoare, pentru întocmirea raportului procedurii de atribuire, pentru publicarea anunturilor de atribuire, altor documente referitoare la publicitatea contractelor.
IV) Pentru toate etapele: Consilierea şi îndrumarea Autorităţii Contractante la solicitarea acesteia, şi pentru alte aspecte referitoare la procedurile de achiziţii care survin în timpul derul