Procedură simplificată
I) Etapa de planificare-pregătire a procedurilor de achiziţie publică, inclusiv achiziţii directe complexe: • Consiliere pentru alegerea unei proceduri • Consiliere pentru întocmirea strategiei de contractare • Consiliere pentru întocmirea documentaţiei de atribuire, inclusiv fişe de date a achiziţiilor, furnizare de modele de formulare, modele de contract/acord-cadru , inclusiv conceperea unor clauz...
Procedură simplificată
I) Etapa de planificare-pregătire a procedurilor de achiziţie publică, inclusiv achiziţii directe complexe: • Consiliere pentru alegerea unei proceduri • Consiliere pentru întocmirea strategiei de contractare • Consiliere pentru întocmirea documentaţiei de atribuire, inclusiv fişe de date a achiziţiilor, furnizare de modele de formulare, modele de contract/acord-cadru , inclusiv conceperea unor clauze contractuale • Consiliere pentru respectarea obligaţiei de a utiliza mijloacele electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire şi pentru pentru realizarea achiziţiilor directe • Îndrumare pentru utilizarea Sistemului Electronic
II) Etapa de organizare a procedurii şi atribuirea contractului. • Consiliere pentru întocmirea unor documente strict necesare pentru organizarea procedurii (decizia privind numirea comisiei de evaluare, a declaraţiilor de confidenţialitate şi imparţialitate, a formularelor de integritate, etc.) • Consiliere pentru publicarea anunţului/invitaţiei de participare • Consiliere pentru întocmirea răspunsurilor la solicitările de clarificări, dacă e cazul.
III.)Etapa de finalizare a procedurii
IV) Pentru toate etapele: Consilierea şi îndrumarea Autorităţii Contractante la solicitarea acesteia, şi pentru alte aspecte referitoare la procedurile de achiziţii care survin în timpul derulării contractului de prestări, precum şi la redactarea corespondenţei cu terţii (ofertanţi, ANAP, CNSC, autorităţi de implementare, alte entităţi)