Achiziţia constă în elaborarea materialelor de informare şi publicitate obligatorii aferente Cererii de finanţare, elaborarea rapoartelor de progres depuse cu cererile de transfer intermediare, elaborarea rapoartelor de progres trimestriale / semestriale după caz, elaborarea raportului final, elaborarea rapoartelor de durabilitate, verificarea documentelor justificative aferente cererilor de transfer, întocmirea dosarului c...
Achiziţia constă în elaborarea materialelor de informare şi publicitate obligatorii aferente Cererii de finanţare, elaborarea rapoartelor de progres depuse cu cererile de transfer intermediare, elaborarea rapoartelor de progres trimestriale / semestriale după caz, elaborarea raportului final, elaborarea rapoartelor de durabilitate, verificarea documentelor justificative aferente cererilor de transfer, întocmirea dosarului cererii de prefinanţare (avans), asigurarea consultanţei privind organizarea procedurilor de achiziţii, întocmirea notei de determinare a valorii contractului, întocmirea specificaţiilor tehnice pe baza informaţiilor primite de la Beneficiar, întocmirea cererilor de ofertă / publicare anunţ de intenţie (după caz), analizarea respectării condiţiilor de formă a ofertelor primite din partea potenţialilor furnizori / prestatori, întocmirea notei justificative de atribuire pe baza argumentelor primite de la Beneficiar, întocmirea de informări pentru ofertanţi / publicare anunţ de atribuire.
Prestatorul oferă consultanţă în realizarea activităţilor de mai sus, pe baza informaţiilor primite de la Beneficiar.