CONSULTANŢĂ PRIVIND COMUNICAREA PE TIMP DE CRIZĂ, RELAŢII PUBLICE, MANAGEMENTUL CONFLICTELOR ŞI GESTIONAREA SITUAŢIILOR DE CRIZĂ Serviciile de consultanţă vor fi oferite la sediul organizaţiei, in perioada 23 – 24.11.2021. Valoarea totală a serviciilor va fi de 7040 lei (fara TVA) pentru 21 de persoane (16 + 5 gratuit). Consultanţa este susţinută de Monica Păduraru, specialist practician în managementul comunicării şi confl...
CONSULTANŢĂ PRIVIND COMUNICAREA PE TIMP DE CRIZĂ, RELAŢII PUBLICE, MANAGEMENTUL CONFLICTELOR ŞI GESTIONAREA SITUAŢIILOR DE CRIZĂ Serviciile de consultanţă vor fi oferite la sediul organizaţiei, in perioada 23 – 24.11.2021. Valoarea totală a serviciilor va fi de 7040 lei (fara TVA) pentru 21 de persoane (16 + 5 gratuit). Consultanţa este susţinută de Monica Păduraru, specialist practician în managementul comunicării şi conflictelor, expert în tehnici şi metode evoluate de evaluare profesională, profesor ASE Bucureşti. Specialistul va sta la dispoziţia participanţilor şi online cu o gamă largă de soluţii integrate. Serviciile de consultanţă se adresează managerilor, departamentelor/compartimentelor de comunicare din cadrul organizaţiilor, firme private, companii, autorităţi publice/locale, departamentelor de resurse umane, managerilor de proiecte, şi abordează problemele specifice domeniului relaţiilor publice şi comunicării, care definesc şi conferă valoare modului în care organizaţia îşi defineşte identitatea. Vor fi prezentate studii de caz, pentru a exemplifica concret activităţile de comunicare şi relaţii publice, în vederea realizării unor strategii utile. Serviciile de consultanţă cuprind: Consultanţă generală privind comunicarea de criză şi rolul managerului; Motivaţie şi unitatea echipei în perioade de criză; Motivarea salariaţilor şi dezvoltarea de noi proiecte; Comunicare internă; armonie în echipă; Aspecte practice privind fluxurile de comunicare; Analiza practică a