Servicii de consultanţă pentru organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de achiziţie publică, cod CPV 79418000-7 Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor (Rev.2), conform Legii 98/2016, în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a Şcolii Gimnaziale Ucea de Jos", cod F-PNRR-Dotari-2023-1224, finanţat prin PNRR, C15.
Serviciile de consultanţă se concretizează în pr...
Servicii de consultanţă pentru organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de achiziţie publică, cod CPV 79418000-7 Servicii de consultanţă în domeniul achiziţiilor (Rev.2), conform Legii 98/2016, în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a Şcolii Gimnaziale Ucea de Jos", cod F-PNRR-Dotari-2023-1224, finanţat prin PNRR, C15.
Serviciile de consultanţă se concretizează în procedura simplificată având ca obiect Achiziţia de echipamente, mobilier şi materiale didactice în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE UCEA DE JOS”, lotizată, după cum urmează:
- LOT 1: FURNIZARE ECHIPAMENTE DIGITALE
- LOT 2: FURNIZARE MOBILIER
- LOT 3: FURNIZARE MATERIALE ŞI ECHIPAMENTE DIDACTICE.
Conform ofertei nr. 279/29.01.2024, serviciile de consultanţă se desfăşoară în 2 etape: etapa A) de elaborare a documentaţiei de atribuire în vederea publicării anunţului de participare pe SEAP şi etapa B) de evaluare a ofertelor, în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică.
La acestea, dupa caz, se pot adauga serviciile de asistenţă pentru soluţionarea aspectelor conexe derulării procedurilor de atribuire, care pot interveni în următoarele situaţii: C.1) În cazul selectării procedurii de atribuire de către Agenţia Naţională a Achiziţiilor Publice (ANAP) în vederea exercitării controlului ex-ante, respectiv în cazul în care ANAP trebuie să valideze documentaţia de atribuire, precu