Feedback
I.D.: 48822729

Consultanţă pentru implementarea proiectului “Achiziţie mijloace de transport - autobuze electrice 10 m, Tulcea" cod SMIS 129399, POR/2019/3/3.2/2/ITI/în parteneriat

Data publicarii
12.08.20 Exista 75.819 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentului contract este achiziţia publică de servicii de consultanţă pentru asigurarea suportului necesar în implementarea proiectului“Achiziţie mijloace de transport - autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020. Principalele activităţi pe care le va realiza prestatorul prin experţii propuşi, sunt: 1. Servicii specifice management proiect: 1.1 Elabora...
Obiectul prezentului contract este achiziţia publică de servicii de consultanţă pentru asigurarea suportului necesar în implementarea proiectului“Achiziţie mijloace de transport - autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020. Principalele activităţi pe care le va realiza prestatorul prin experţii propuşi, sunt: 1. Servicii specifice management proiect: 1.1 Elaborare rapoarte financiare, cereri de rambursare/plată pentru activităţile care revin partenerului din proiect – Municipiul Tulcea; 1.2 Întocmire rapoarte de progres intermediare şi raport final aferent proiectului; 1.3 Întocmire proiecte de acte adiţionale la contractul de finanţare şi documentaţii aferente; 1.4 Întocmire proiecte de notificări către autoritatea de management/organism intermediar şi documentaţii aferente; 1.5 Întocmire răspunsuri la solicitări de clarificări, respectiv solicitări de clarificări în raporturile cu AM, OIR, orice altă instituţie cu rol de monitorizare şi control în cadrul proiectului; 1.6 Alte obligaţii specifice managementului de proiect; 1.7 Activităţi necesar a fi prezentate în conferinţa de deschidere a proiectului (materiale de prezentare, liste de participanţi, mape participanţi, mape reprezentanţi mass media, slide-uri prezentare etc.); Activităţi necesare a fi prezentate în conferinţa de finalizare a proiectului (materiale de prezentare, liste de participanţi, mape participanţi, mape reprezentanţi mass media, slide-uri prezentare etc.) 1.8 Realizarea tuturor activităţilor precum şi elaborarea tuturor documentelor care se dovedesc a fi necesare implementării proiectului. 2. Servicii de consultanţă achiziţii publice: 2.1 Elaborare referat de necesitate, caiet de sarcini, documentaţie de atribuire (anexe ale caietului de sarcini, formulare pentru ofertanţi, proiect de contract, orice document necesar pentru realizarea achiziţiei) pentru achiziţia serviciilor cu informarea şi promovarea proiectului, care rezultă din obligaţia partenerului şi de promovare a obiectivului de investiţie/produsului finanţat; 2.2 Elaborare referat de necesitate, caiet de sarcini şi documentaţie de atribuire pentru achiziţia serviciilor pentru proiectare, verificare tehnică şi asistenţă tehnică; 2.3 Elaborare referat de necesitate, caiet de sarcini şi documentaţie de atribuire pentru achiziţia serviciului privind auditul proiectului; 2.4 Elaborare documentaţie de atribuire pentru achiziţia lucrărilor de execuţie a branşamentelor, punctelor/staţiilor de încărcare electrică necesare proiectului, urmărirea şi monitorizarea contractului de execuţie lucrări; 2.5 Elaborare referat de necesitate, caiet de sarcini şi documentaţie de atribuire pentru achiziţia serviciilor de dirigenţie de şantier; 2.6 Organizarea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii prin: -întocmirea tuturor documentaţiilor de atribuire; -formularea răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări aferente procedurilor de achiziţii publice din cadrul proiectului; -formularea punctelor de vedere la eventualele contestaţii depuse în cadrul procedurilor de achiziţie cu privire la documentaţiile de atribuire; -participare la evaluarea ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziţii publice necesare implementării proiectului, inclusiv celor pentru atribuirea contractului lucrărilor de execuţie a branşamentelor, punctelor/staţiilor de încărcare electrică pentru autobuzele electrice; -întocmirea solicitărilor de clarificări ce se impune a fi adresate de autoritatea contractantă participanţilor la proceduri; -elaborarea şi prezentarea unui raport de specialitate al experţilor prestatorului implicaţi în evaluarea ofertelor, prin intermediul căruia se exprimă punctul de vedere cu privire la evaluarea fiecărei oferte depuse în cadrul procedurii; -elaborarea documentelor specifice de achiziţii publice (procese verbale de evaluare, raport al procedurii) ce se prezintă achizitorului spre aprobare; -formularea punctelor de vedere la eventualele contestaţii depuse în cadrul procedurilor de achiziţie publică; -întocmire dosare de achiziţii; -pregătire dosare achiziţii pentru comunicare la organisme intermediare, autortăţi de management, alte organe cu atribuţii de control şi monitorizare ăn cadrul proiectului; -reprezentarea Autorităţii contractante în cazul eventualelor plângeri formulate împotriva deciziilor CNSC. 3. Servicii monitorizare contracte de achiziţii publice încheiate pentru implementarea proiectului: 3.1 Monitorizarea tuturor contractelor de servicii cu prestatorii implicaţi in implementarea proiectului; 3.2 Participare la recepţia mijloacelor de transport şi a echipamentelor achiziţionate în cadrul proiectului; 3.3 Monitorizarea contractului de lucrări atribuit în cadrul proiectului şi participare la recepţia lucrărilor de realizare a branşamentelor electrice necesare punerii în funcţiune a staţiilor de încărcare şi a autobuzelor electrice. Notă 1: toate documentele întocmite de către prestator vor fi prezentate în timp util achizitorului, prin responsabilul de proiect, pentru verificare şi aprobare. Notă 2: Orice modificări ale documentelor se realizează de către prestator, pe propria cheltuială, conform instrucţiunilor achizitorului, prin responsabilul de proiect. Durata contractului de achiziţie publică este de la data semnarii contractului de către ambele părţi pănă la data de 31.12.2022, respectiv 32 de luni, prin corelare cu durata contractului de finanţare nerambursabilă a proiectului în cadrul căruia se achiziţionează serviciile. În cazul în care durata contractului de finaţare nerambursabilă se va modifica, se va modifica în mod corespunzător şi durata contractului de achiziţie publică de servicii atribuit în baza prezentei proceduri.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Consultanţă pentru implementarea proiectului “Achiziţie mijloace de transport - autobuze electrice 10 m, Tulcea" cod SMIS 129399, POR/2019/3/3.2/2/ITI/în parteneriat 25.03.20
Servicii de consultanta in achizitii publice ptr proiecte C15-Educatie  
Servicii de consultanta in achizitii publice ptr proiecte C15-Educatie  
Servicii de Management de proiect pentru obiectivul de investiţii “Modernizarea parcului auto de transport călători din municipiul Tulcea prin achiziţionarea de vehicule nepoluante pentru transportul public" Cod SMIS 130588  
Consultanta in managementul investitiei - proiecte PNRR, Componenta C15: Educatie  
79400000-8 Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe  
Servicii de Asistenta tehnica pentru pregatirea de proiecte POIM 2014-2020, Axa Prioritara 5 Promovarea adaptarii la schimbarile climatice, prevenirea si gestionarea riscurilor pentru obiectivul de investitie “Apararea complexa a localitatilor situate in Delta Dunarii pentru minimizarea riscului inundatiilor asupra vietii ”, judetul Tulcea 11.06.18
Servicii de Asistenta tehnica pentru pregatirea de proiecte POIM 2014-2020, Axa Prioritara 5 Promovarea adaptarii la schimbarile climatice, prevenirea si gestionarea riscurilor pentru obiectivul de investitie “Apararea complexa a localitatilor situate in Delta Dunarii pentru minimizarea riscului inundatiilor asupra vietii ”, judetul Tulcea  
Servicii de consultanta " Asfaltare strazi in comuna I.C. Bratianu, finantat prin PNI Anghel Saligny  
Servicii de consultanta " Asfaltare strazi in comuna I.C. Bratianu, finantat prin PNI Anghel Saligny