Analiza informaţiilor existente şi a necesarului de informaţii care trebuie obţinute, stabilirea sarcinilor şi a calendarului; • Identificarea actorilor locali, care se pot implica în realizarea statutului (societatea civilă, pro-fesori, mediul de afaceri, Administraţia Publică Locală); • Constituirea Grupului Strategic de Lucru şi stabilirea calendarului în funcţie de activităţile sta-bilite; • Analiza documentelor si ches...
Analiza informaţiilor existente şi a necesarului de informaţii care trebuie obţinute, stabilirea sarcinilor şi a calendarului; • Identificarea actorilor locali, care se pot implica în realizarea statutului (societatea civilă, pro-fesori, mediul de afaceri, Administraţia Publică Locală); • Constituirea Grupului Strategic de Lucru şi stabilirea calendarului în funcţie de activităţile sta-bilite; • Analiza documentelor si chestionarelor (monografii, planuri, inscrisuri si inregistrari INNS, proiecte, istoric al unei baze de date etc.); • Culegerea informaţiilor despre comună (studiu de opinie asupra populaţiei, studiu asupra me-diului de afaceri,studiu asupra capacităţii administrative, date oficiale furnizate de Institutul Na-ţional de Statistică); • Sinteza şi ordonarea informaţiilor, fotografiilor, planurilor, schiţelor; • Redactarea statutului. Regulamentul intern al aparatului de specialitate al primarului institutiei va cuprinde dupa actualizare: - Dispozitii generale; - Numirea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de munca incazul functionarilor publici; - Incheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractului individual de muncă; - Reguli privind protecţia, igiena şi securitatea în muncă în cadrul aparatului despecialitate al Primarului; - Reguli privind respectarea principiului nediscriminării şi al înlăturării oricăreiforme de încăl-care a demnităţii; - Măsuri de protecţie socială reglementate de O.U.G nr. 96/2003; -