Etapele realizării Statutului U.A.T.:
• Analiza informaţiilor existente şi a necesarului de informaţii care trebuie obţinute, stabilirea sarcinilor şi a calendarului;
• Identificarea actorilor locali, care se pot implica în realizarea statutului (societatea civilă, pro-fesori, mediul de afaceri, Administraţia Publică Locală);
• Constituirea Grupului Strategic de Lucru şi stabilirea calendarului în funcţie de activităţile ...
Etapele realizării Statutului U.A.T.:
• Analiza informaţiilor existente şi a necesarului de informaţii care trebuie obţinute, stabilirea sarcinilor şi a calendarului;
• Identificarea actorilor locali, care se pot implica în realizarea statutului (societatea civilă, pro-fesori, mediul de afaceri, Administraţia Publică Locală);
• Constituirea Grupului Strategic de Lucru şi stabilirea calendarului în funcţie de activităţile sta-bilite;
• Analiza documentelor si chestionarelor (monografii, planuri, inscrisuri si inregistrari INNS, proiecte, istoric al unei baze de date etc.);
• Culegerea informaţiilor despre comună (studiu de opinie asupra populaţiei, studiu asupra me-diului de afaceri,studiu asupra capacităţii administrative, date oficiale furnizate de Institutul Na-ţional de Statistică);
• Sinteza şi ordonarea informaţiilor, fotografiilor, planurilor, schiţelor;
• Redactarea statutului.
Regulamentul intern al aparatului de specialitate al primarului institutiei va cuprinde dupa actualizare:
- Dispozitii generale;
- Numirea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de munca incazul functionarilor publici;
- Incheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractului individual de muncă;
- Reguli privind protecţia, igiena şi securitatea în muncă în cadrul aparatului despecialitate al Primarului;
- Reguli privind respectarea principiului nediscriminării şi al înlăturării oricăreiforme de încăl-care a demnităţii;
- Măsuri de protecţie socială reglementa