Acordarea de asistenta in relatia dintre Achizitor si AM, OI, Autoritatea de Certificare si Plata,
autoritatea de Audit si orice alt organism abilitat de a efectua verificari asupra modului de utilizare a
finantarii nerambursabile, prin AFM, pe parcursul implementarii proiectului;
2. Acordarea de asistenta in planificarea si realizarea publicitatii proiectului;
3. Realizarea cererilor de plata, de prefinantare si a cererilo...
Acordarea de asistenta in relatia dintre Achizitor si AM, OI, Autoritatea de Certificare si Plata,
autoritatea de Audit si orice alt organism abilitat de a efectua verificari asupra modului de utilizare a
finantarii nerambursabile, prin AFM, pe parcursul implementarii proiectului;
2. Acordarea de asistenta in planificarea si realizarea publicitatii proiectului;
3. Realizarea cererilor de plata, de prefinantare si a cererilor de rambursare, raspunsurilor la solicitarile
de clarificari, respectiv, daca este cazul, revizuirea graficului de depunere a cererilor de
plata/rambursare;
4. Elaborarea rapoartelor de progres (trimestriale/finale) in conformitate cu cerintele finantatorului si
transmiterea acestora catre achizitor pentru verificarea si aprobarea cu cel putin doua zile lucratoare
inainte de termenul de predare catre Finantator;
5. Asigurarea tuturor operatiunilor legate de proiect pe platforma informatica aferenta apelului de
proiecte;
6. Intocmirea notelor informative, comunicarilor oficiale, solicitarilor de clarificari, respectiv a
notificarilor si solicitarilor de acte aditionale de modificare a contractului de finantare precum si a
altor documente necesare pe parcursul implementarii proiectului;
7. Monitorizarea contractelor atribuite in cursul implementarii proiectelor;
8. Realizarea instruirii contractantilor cu privire la documentele de plata;
9. Acordarea de asistenta managerului de proiect pentru coordonarea derularii contractelor atribuite in
cursul implementar