Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, incluzând următoarele:
(1) perioada de pregătire a documentaţiei de atribuire, care cuprinde toată perioada de la data iniţierii procedurii şi până la data de depunere a ofertelor;
(2) perioada de evaluare a ofertelor, care asigură evaluarea documentelor de calificare şi selecţie, evaluare tehnică, evaluare financiară, clarificări adresate de autoritatea contractantă ofertanţilo...
Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, incluzând următoarele:
(1) perioada de pregătire a documentaţiei de atribuire, care cuprinde toată perioada de la data iniţierii procedurii şi până la data de depunere a ofertelor;
(2) perioada de evaluare a ofertelor, care asigură evaluarea documentelor de calificare şi selecţie, evaluare tehnică, evaluare financiară, clarificări adresate de autoritatea contractantă ofertanţilor şi eventualele contestaţii care au ca obiect rezultatul procedurii.
Pentru ducerea la îndeplinire a acestor obiective, comisia de evaluare va pune la dispoziţia Cabinetului de Avocat documentaţia relevantă şi un draft al concluziilor desprinse din analiza preliminară a comisiei de evaluare.
Cabinetul de Avocat va remite comisiei de evaluare un raport privind verificările realizate şi aspectele constatate, iar acolo unde va fi cazul de opinie contrară cu cea exprimată de comisia de evaluare, avocatul va formula propuneri şi va indica raţionamentul juridic care stă la baza respectivelor propuneri.
În situaţia în care Cabinetul de Avocat va constata abateri grave de la prevederile Legii nr. 98/2016 şi/sau ale H.G. nr. 395/2016, acesta, va sesiza în scris reprezentantul legal al achizitoarei.
Pentru procedurile potenţial a se desfăşura în faţa CNSC, Cabinetul de Avocat va conlucra cu personalul juridic din cadrul achizitoarei, redactând punctele de vedere şi/sau concluziile scrise în expunerea apărărilor achizitoarei.